Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Labs datorpreču izplatītājs ir Jūsu uzņēmuma labākais draugs 1

Ja Jūsu uzņēmums ir tieši atkarīgs no mūsdienu tehnoloģijām, tad uzticams datorpreču izplatītājs Jums ir nepieciešamība. Kādiem faktoriem pievērst uzmanību, lai Jums un jūsu IT preču piegādātājam izveidotos ilga un veiksmīga sadarbība?

Piedāvājuma daudzveidība un kvalitāte

Pirmais un svarīgākais priekšnosacījums, pēc kā var noteikt vai datorpreču izplatītājs ir profesionāls un pieredzējis, ir piedāvāto preču un ražotāju daudzveidība. Ja uzņēmumam ir izdevies noslēgt sadarbības līgumu ar daudziem datorkomponenšu ražotājiem, tas nozīmē, ka nozares spēlētāji šim izplatītājam uzticas, līdz ar to – Jūs varat uzticēties viņiem.
Tāpat svarīgi ir pievērst uzmanību tam, ar kādiem tieši uzņēmumiem ir noslēgti izplatīšanas līgumi. Jo vairāk zināmu un atzītu ražotāju būs uzņēmuma sadarbības partneru vidū, jo lielāka pārliecība, ka sadarbība būs veiksmīga!

Piegāde un garantija

Jūsu interesēs būs arī tas, ka preces vienmēr tiek piegādātas ātri, kā arī visām ir nodrošināta atbilstoša garantija un pēcpārdošanas apkalpošana. Tāpēc ir vērts izpētīt, vai Jūsu potenciālais datortehnikas izplatītājs ir savā mājaslapā norādījis, cik ātri tiek piegādātas preces, jo nereti tās tiek iepirktas no ražotājiem tikai, kad klients ir veicis pasūtījumu, bet tas ievērojami palielina piegādes laiku.
Tāpat pievērsiet uzmanību, vai visām precēm tiek nodrošināta garantija un vai internetā pieejamas kādas atsauksmes par to, vai šī garantija tiek veiksmīgi nodrošināta. Pieredzējuši uzņēmumi visbiežāk nodrošina kvalitatīvu pēcpārdošanas apkalpošanu, jo apzinās, ka tā ir veiksmīgas ilgtermiņa sadarbības veiksmes atslēga.

Klientu apkalpošana

Ikvienas stabilas sadarbības pamatā ir veiksmīga komunikācija starp uzņēmumu un klientu – gan tiešā, gan virtuālā formā. Tāpēc noteikti pievērsiet uzmanību tādiem aspektiem kā:
• Mājaslapas ērtums un informācijas pieejamība tajā;
• Kādos kanālos un kādā laikā ir iespējams sazināties ar uzņēmuma klientu apkalpošanas speciālistiem;
• Vai datorpreču izplatītājs atstāj atvērta uzņēmuma iespaidu.

IT.LV – pieredzējis un profesionāls partneris

Ja Jūs meklējat uzņēmumu, kas piedāvā plašu preču klāstu dažādās cenu grupās, kā arī nodrošina ātru preču piegādi klientiem, tad IT.LV būs īstā izvēle. IT.LV saviem klientiem piedāvā pasaules lielāko datorpreču ražotāju oriģinālprodukciju, kā arī ir gatavs palīdzēt saviem klientiem atrast grūtāk pieejamus komponenšu modeļus.
Nepieciešamības gadījumā Jūs varēsiet uzdot jautājumus uzņēmuma klientu apkalpošanas speciālistiem gan ar e-pastu, gan telefonu palīdzību. Ienāciet uzņēmuma mājaslapā it.lv un pārliecinieties par piedāvājuma daudzveidību!

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Iegāju

Paldies ! Apstījos un izgāju. Plašu preču klāstu piedāvā daudzi interneta veikali, arī ātra piegāde nav retums. Bez reģistrēšanās nekas nenotiek, nafig man tādu apkalpošanu- jāzvana pa telefonu, jāraksta e-pasts utt. Man vajag ātri un tūlīt, tā lai cena redzama, lai varu salīdzināt ko citi piedāvā.

pirms 4 gadiem, 2016.01.19 10:38

Reklāmraksti