Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Brāļu Neikšānu sniegums nodrošina LMT rallija komandai dubultuzvaru rallijā „Latgale 2011”

Ar pirmo un otro vietu N4 klasē Latvijas Mobilā Telefona rallija komandai šajā nedēļas nogalē noslēdzies 5. Latvijas rallija čempionāta posms, rallijs „Latgale 2011”. Abas ekipāžas nostiprinājušas vadošās pozīcijas Latvijas čempionātā, “Bauskas Dzīvi” informē Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas preses sekretārs Normunds Avotiņš.„Esmu ļoti gandarīts par komandas dubultuzvaru, kas mums ir otrā pēc kārtas un jau trešā šajā sezonā,” pēc finiša sajūsmu neslēpa komandas pilots un vadītājs Andis Neikšāns, „Šie sasniegumi apstiprina gan atbalstītājiem, gan pašiem, ka esam ļoti spēcīga un labi sagatavota komanda.”A.Neikšāns atzīst, ka „Latgalē”, tāpat kā iepriekšējā rallijā „Jēkabpils – Madona” nedaudz piepalīdzējušas arī galveno sāncenšu neveiksmes: „Kad uzzinājām, ka Vorobjovs izstājies, „ieslēdzām” absolūto drošības režīmu, un priekšpēdējo ātrumposmu nobraucām tam atbilstošā tempā.”„Latgale 2011” bija sagatavojusi vēl vienu pārsteigumu. Septītajā un pēdējā ātrumposmā uznāca tāds negaiss un vētra, ka vējš nogāza koku škērsām pāri trasei tieši ātrumposma laikā. Labi, ka tas notika pirms pēdējās „nullītes”. Tā vieta bija ļoti nepārredzama. Ja stumbrs būtu gāzies brīdī, kad brauktu kāda WRC mašīna, sekas būtu neprognozējamas. Tādēļ pēdējais rallija ātrumposms tika atcelts, un godalgas sadalītas pēc sešu ātrumposmu rezultātiem.Mārim Neikšānam un Ringoldam Bērziņam pēdējā ātrumposma atcelšana bija īsta veiksme. „Pirms tam bijām mazliet samazinājuši tempu, jo par pirmajām vietām klasē vairs nebija izredžu cīnīties. Taču pēdējo ātrumposmu atkal uzsākām ar „pilnu tvaiku”. Diemžēl slidenā 31 km garā ātrumposma vidū kaut kur kļūdījāmies, iespējams, ka vaina bija stenogrammā. Rezultātā diezgan lielā ātrumā iešļūcām grāvī un apgāzāmies,” stāsta Māris. „Pašiem nekas, taču automašīnas virsbūve gan ir krietni sabojāta.” Par laimi auto pēc starpgadījuma atkrita atpakaļ uz riteņiem, un ekipāža varēja turpināt ceļu bez citu palīdzības. Tā kā vētras nogāztā koka dēļ ātrumposms tika atcelts, Mārim atlika aizbraukt līdz rallija finišam, un priecāties par tādējādi saglabāto otro vietu.Nākamais Latvijas čempionāta posms autorallijā, ātruma festivāls „Kurzeme 2011” notiks 26. – 27. augustā Liepājā un Liepājas reģionā.Rallija „Latgale 2011” rezultāti (absolūtais vērtējums):1. Ivars Vasaraudzis/Mareks Stirna Mitsubishi Lancer WRC A plus2. Georgs Gross/Raigo Molders Ford Focus WRC A plus +0.893. Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals Mitsubishi EVO X N4 +19.18/+20.07 4. Deividas Jocius/Gediminas Žliubas Mitsubishi Lancer A plus +13.44/+33.51 5. Māris Neikšāns/Ringolds Bērziņš Mitsubishi EVO X N4 +6.02/+39.53 6. Raul Jeets/Erik Lepikson Mitsubishi EVO IX N4 +15.92/+55.45 7. Mārtiņš Svilis/Aivis Aizsilnieks Mitsubishi EVO VIII A plus +1.53/+56.98 8. Aivis Egle/Andis Dauga Mitsubishi EVO X N4 +2.73/+59.71 9. Vitautas Švedas/Žilvinas Sakalauskas Mitsubishi EVO X N4 +1.07/+1:00.78 10.Jānis Dūcis/Guntis Kampe Mitsubishi N4

Pievieno komentāru

Latvijā un pasaulē