Neikšāns/Dzirkals izcīna piekto vietu PWRC pirmajā posmā 2

«Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas» ekipāža baušķenieks Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals izcīnījuši piekto vietu Production Car WRC ieskaitē pasaules autorallija čempionāta posmā Norvēģijā. Tā «Bauskas Dzīvi» informē Mārtiņš Dzenītis, «Latvijas Mobilā Telefona rallija komandas» preses sekretārs.

Šī ir pirmā reize Latvijas autosporta vēsturē, kad kāds mūsu valsts pārstāvis izcīna ieskaites punktus pasaules čempionātā kādā autosporta disciplīnā. Turklāt arī Neikšāna/Dzirkala 18. pozīcija absolūtajā vērtējumā ir visu laiku labākais sniegums, kādu Latvijas sportisti uzrādījuši pasaules čempionāta posmos.«Protams, esam apmierināti ar rezultātu. Šis nebija tas rallijs, kad mums būtu jācīnās par maksimāli labu rezultātu katrā no ātrumposmiem. PWRC esam debitanti un neviens no mums augstus sasniegumus negaidīja. Mēs izdarījām visu, kas ir mūsu spēkos – priekšā finišēja tās ekipāžas, kuras šobrīd nešaubīgi ir ātrākas par mūsējo. Pēdējā ātrumposmā paši sev sagādājām piedzīvojumus – lēnā ātrumā ieskrējām sniega valnī, apkārt nebija neviena skatītāja un sešas minūtes zaudējām, rokot automašīnu ārā no sniega. Bet labi, ka tā viss beidzās – pat pozīciju nezaudējām,» stāsta Andis Neikšāns.«Esam smēlušies daudzas atziņas, kuras palīdzēs turpmākajā karjeras attīstībā. Atsevišķos ātrumposmos uzrādījām pat ļoti labus laikus, kas mūs ļoti priecēja. Ir skaidrs, ka pamatīgi jāstrādā, lai iekļūtu labāko trijniekā. Ir jāspēj braukt ļoti ātri, taču stabili, kas pirmajos posmos pasaules čempionātā nav diez ko reāli,» atzīst stūrmanis Pēteris Dzirkals.Nākamais pasaules čempionāta autorallijā posms risināsies pēc mēneša Kiprā. Šis būs specifisks rallijs, jo pirmā diena risināsies pa asfalta, bet otrā un trešā – pa zemes seguma ceļiem. Asfalta rallijos „Latvijas Mobilā Telefona rallija komanda” vēl nav startējusi, bet Kipras zemes ceļi ir specifiski – lēni, ar daudziem atpakaļejošiem līkumiem, akmeņiem un putekļiem.Norvēģijas rallija rezultāti PWRC ieskaitēPatriks Sandels/Emīls Akselsons (Zviedrija, Škoda Fabia Super 2000) 3.49:43,6, Eivinds Brinildsens/Denī Žirodē (Norvēģija, Mitsubishi Lancer Evolution IX) +44,1, Martins Prokops/Jans Tomaneks (Čehija, Mitsubishi Lancer Evolution IX) +2:56,7, Armindo Arauho/Miguels Ramaljo (Portugāle, Mitsubishi Lancer Evolution IX) +3:57,0, Andis Neikšāns/Pēteris Dzirkals (Latvija, Mitsubishi Lancer Evolution IX) +10:39,9, Jaromirs Tarabuss/Daniels Trunkats (Čehija, Fiat Grande Punto Super 2000) +12:49,5.

Pievieno komentāru

Komentāri 2

Amis

ko tu tur luni nes...... dzeki malachi, vismaz brauc un pieraada sev un faniem ka vae, nevis seezh maajass un kauc KRIIZE KRIIZE, ......
Ko tu tur veel *** pa diviizijaam...taa nav tanku kavaleerija... kopveerteejumaa 18... vnk lieliski....

pirms 12 gadiem, 2009.02.17 00:11

hhhh

tā jau ir iesācēju divīzija,augstākajā divīzijā viņam nau ko darīt,jo nevar taču pat Latviju uzvarēt....un ja uz pasauli nebrauc Latvijas čempionāta uzvarētājs,tad tas ari parāda līmeni,kam nauda tas brauc,bet kas tiešām māk braukt sēž mājās!!!!TĀTAD,JA BŪTU STARTĒJIS MŪSU VALSTS ČEMPIONS,TAD ARI TUR BŪTU ČEMPIUONS,BET MĒS TE DZIEDAM SLAVAS DZIESMAS-KAM NAUDA TAM VARA,,,,

pirms 12 gadiem, 2009.02.16 01:38

Latvijā un pasaulē