«Balticovo»: Pirmssvētku laikā olu un olu produktu pārdošanas apjoms palielinās par 30%

Pirms Jāņiem vietējā tirgū olu un olu produktu pārdošanas apjoms palielinās par vidēji 30%, informēja AS "Balticovo" valdes priekšsēdētājs Andris Platais.

Šā gada jūnija pirmajās divās nedēļās, salīdzinot ar šo pašu periodu šā gada maijā, "Balticovo" Latvijas tirgū realizēja par 32% vairāk svaigu vistu olu, 23% vairāk olu masas un 13% vairāk vārīto olu. Ja pirmajās divās maija nedēļās tika pārdoti 6,9 miljoni olu, tad jūnijā šajā pašā periodā - 9,1 miljons olu.

Vasaras saulgriežu laikā industriālie ražotāji vairāk pieprasa olu masu, lai izgatavotu tradicionālo Jāņu sieru, savukārt mājsaimniecībās olas tiek izmantotas svētku pīrāgu un plātsmaizes cepšanai.

Lieldienu periodā olu pārdošanas apjoms tradicionāli divkāršojas, savukārt pēc Lieldienām vērojams kritums. Ziemassvētku periodā pieprasījums pēc olām un olu produktiem vietējā tirgū palielinās līdzīgi kā vasaras saulgriežos - par vidēji 30%.

Kā ziņots, "Balticovo" apgrozījums pagājušajā gadā bijis 43 miljoni eiro, liecina uzņēmuma neauditētie dati. Salīdzinot ar 2013.gadu, kad uzņēmums apgrozīja 39,76 miljonus eiro, tas ir par 8% vairāk. Taču provizorisko peļņas rādītāju uzņēmums neatklāj.

"Balticovo" tirgus daļa Latvijā saskaņā ar uzņēmuma aplēsēm ir ap 40%. "Balticovo" eksportē līdz 70% no savas produkcijas uz visām Eiropas Savienības valstīm, kā arī Angolu.

"Balticovo" reģistrēts Iecavā 1992.gadā, uzņēmuma pamatkapitāls ir 4 407 806 eiro.

No 2009.gada maija "Balticovo" akciju kontrolpakete - 95% - pieder SIA "BCO". Kā liecina "Firmas.lv" informācija, "BCO" īpašnieki kopš 2009.gada 17.decembra ir Tatjana Poplavska (66% kapitāldaļu) un Valdis Grimze (33% kapitāldaļu).

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas