Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Bauskā informēs par ekonomiskām tēmām

10. martā plkst. 14 Bauskā, Uzvaras ielā 10, Bauskas 1. vidusskolas ēkā, notiks biznesa augstskolas «Turība» bezmaksas lekcija «Kā sasaistīt klientu apmierinātību ar uzņēmuma peļņas līmeni», informē Latvijas studentu vortāla «StudentNet» galvenais redaktors Tālivaldis Kronbergs. Biznesa augstskolas «Turība» Uzņēmējdarbības vadības fakultātes lektore Iveta Upīte stāstīs par piecām svarīgām tēmām:- mijattiecību veidošana. Pārdošanas panākumi un ilgstošas uzņēmējdarbības attīstība balstās tikai uz uzņēmuma attiecībām ar pircēju - kā cilvēki saprotas un savstarpēji mijiedarbojas; - «Customer-Relationship-Management» iespējas attiecību veidošanā. Attiecību veidošana ar klientiem jau gadiem ir bijusi viena no svarīgākajām katrā uzņēmumā, taču, informācijas iegūšanai, apmaiņai un izplatīšanai kļūstot vienkāršākai, samazinās klientu lojalitāte;- biznesa mērķu un klientu vēlmju vienotība. Katra uzņēmuma mērķis ir vienkāršā un saprotamā valodā sniegt klientiem profesionālas konsultācijas par savu piedāvāto preci, izskaidrot tirgus smalkākās nianses un piedāvāt labākos un piemērotākos risinājumus. Precīzi un individuāli izvērtēt un konsultēt katra klienta vēlmes un vajadzības, piemeklēt klientam piemērotāko risinājumu;- «One-to-one» mārketings. Lai nodibinātu darījuma attiecības ar pircējiem, pilnībā jāizprot viņu pirkšanas process, kā arī uzņēmumu un individuālo darbinieku pircēju uzvedība;- darījuma sarunu kultūra. Attiecības nevar sākties, kamēr nerunā ar pareizo cilvēku un nenodod viņam īsto vēstījumu.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas