Bauskā likvidētas gājēju pārejas 29

Uzlabojot satiksmes drošību, pilsētā vairākās vietās likvidētas gājēju pārejas. Noņemtas ceļa zīmes, kas sniedz gājējiem priekšrocību attiecībā pret transporta līdzekļiem. Bauskas Domes izpilddirektors Jānis Mičulis skaidro, ka pirms neilga laika kopā ar citiem speciālistiem apsekotas ielas. Izvērtējot satiksmes drošību un ņemot vērā ekspertu slēdzienus, vairākas pārejas likvidētas. Turpmāk apzīmētās gājēju pārejas nebūs pie Mēmeles tilta, kā arī ceļa A-7 krustojumā ar Draudzības ielu. Pāreju apzīmējumi noņemti divās vietās Dārza un Slimnīcas ielas krustojumā. Apzīmēta saglabājusies vien pāreja, kas ir paralēli Dārza ielai gar ziedu veikalu. Protams, gājēji var šķērsot krustojumu arī citviet, taču viņiem jābūt uzmanīgiem, jo automobiļiem daudzos gadījumos būs priekšroka. J. Mičulis piebilda, ka likvidēs arī Kalna ielas pāreju pretim muzejam. Tas notiks nedaudz vēlāk, jo tur jāveic lielāki rekonstrukcijas darbi, jāuzstāda barjeras. Tad, kad izbūvēs Zaļās un Salātu ielas krustojumu, slēgs pāreju Zaļajā ielā pretim lielveikalam «Top!».J. Mičulis aicina gājējus un transporta līdzekļu vadītājus laikā, kamēr visi iepazīstas un pierod pie jaunās kārtības, būt uzmanīgiem un citam pret citu izturēties saprotoši.

Pievieno komentāru

Komentāri 29

...

Daži gājēji pat nemaz nau ievērojuši ,ka pārejas vairs nau un iet pa vecam paradumam.

pirms 13 gadiem, 2008.05.16 23:30

vērotājs

... braucējs nav cilvēks..., .....izpilddirektrors neko nesaprot .... un tādā garā uz priekšu...., cita nekā nav ko apspriest ?!

pirms 13 gadiem, 2008.05.16 17:01

Proks

Vai izpilddirektors vispar saprot, ko tagad iesācis?

pirms 13 gadiem, 2008.05.16 13:44

Ahoi

Kur visas interešu grupas pazudušas ar D.Ziemeli priekšgalā. Vai ta Rētas vecos cilvēkus pārejas neinteresē. Kur Bauskas dzīves žurnālisti Inga, Vilnis, Anita un pārējie. Vai šī situācija jau nav kļuvusi ārkārtēja, kad autotransports sāk izspiest pilsētniekus no pilsētas?

pirms 13 gadiem, 2008.05.16 13:40

Vaine

Likvidējam visu, ko var, pārejas, trotuārus. Atstājam tikai A7 , tā mums tik ļoti nepieciešama.

pirms 13 gadiem, 2008.05.16 13:37

Ārprāts

Kā var tik ļoti ierobežot cilvēkus? Bauska ir maza pilsētiņa. Visur ir iespējams aiziet ar kājām. Bet radīt cilvēkiem papildus šķēršļus, tas nu gan nav labi.

pirms 13 gadiem, 2008.05.16 00:44

sašutusī

ja likvidēs pāreju pie muzeja (par tilta pāreju piekrītu - bīstama), tad taj ielai vispār vairs nevarēs normāli tikt pāri, tas gan būs bīstami, jo līdz luksaforam ļaudis neies, tas tā pat ir skaidrs. Bet, ja uzliks margas tad vispār smieklīgus skatus varēs vērot, kā jauni un veci lokās un vingro, lai tiktu tām cauri. Drošības nekādas, bet neapmierinātība pilsētniekos pa pilnam:)

pirms 13 gadiem, 2008.05.15 14:17

Bet i ja

Jā Bauska pilsēta ir traka, kur braucēji kā vēji skrien, te bīstama ir katra taka un ielas, kas starp namiem lien. Vislabāk protams sēdēt mājās un siltas čības uzvilkt kājās un vērot tālrādī pie sienas kā paiet valstī grūtās dienas.

pirms 13 gadiem, 2008.05.15 11:43

b1vskolnieks

gajeju parejas ir viens.. bet tas idealais luksafors pie b1v skolas ir vell labaks.. tur pastav divas krasas zaljs un sarkans.. dzeltans nemirgo.. un parlec momentala atruma.. kapju uz ielas tad kad deg sarkans auto vaditajiem.. zaljs gajejiem.. celja vidu biezi sanak sprints.. jo ak tu vai.. man izradas nu jau sarkans.. un tapat ari ir otradi.. zaljs vaditajiem.. peksnji sarkans.. kaucosas riepas ( bremzejosas) ta jau kaa muzika pa logiem nak iekas.. nepartraukta un vienmeriga- gara un skalja.. :) ari luksofors reali nodarbinats ar gajiejiem ir no 10.20- 10.40 un no 12.10- 12.40.. pareja laika ir isie starpbrizi un vinjs bezmazvai neizmantots ir.. nevar uzlikt pogu.. kad vajadzes 5 reizites piespiez un iedegas zaljs.. mierigi parej.. un soferiem nav jaspiho.. ka sarkans deg bet neviens nekad tur nav..

pirms 13 gadiem, 2008.05.14 18:37

Starp citu

Drošības saliņas uz Kalna un plūdoņa ielas krustojuma ir īstas lamatas. Cik reizes nav nācies redzēt kā pilnā gaitā lielās fūres vienkārši pārbrauc tām pāri. Nemaz negribas domāt, kas notiktu ar cilvēku uz šādas "drošības" saliņas.

pirms 13 gadiem, 2008.05.14 12:17

Autovadītājs

Man nav grūti nobremzēt pie gājēju pārejas. Vienīgā nelaime, ka bieži vien ieraudzīt gājēju ir daudz grūtāk nekā sarkanās gaismas signālu, jo smagās mašīnas un pat viens otrs vieglais nepalaiž gājejus, kas stāv pie pārejas. Tas rada iespaidu, ka gājēju nav. Bet tiklīdz tu nonāc līdz gājēju pārejai, tu redzi, ka gājēji, kas vēlētos pāriet ielu, tomēr ir. Lai šādi neiekristu, braucu pilsētā uz 50km/h un pirms pārejām jau laicīgi samazinu ātrumu līdz 30km/h, nevis kā lielākā daļa uz 70km/h pa abām joslām ar smagajiem sarīkojot īstu RODEO uz Kalna ielas. Ja pieskaita kretīnus ar motocikliem un īsiņo īpašniekus ar norautiem klusinātājiem, tad Kalna iela ir viens vienīgs vājprātīgo poligons, kur normāliem cilvēkiem vietas nav.

pirms 13 gadiem, 2008.05.14 12:05

EZOPS

Tāpēc jau vajadzīgi luksofori, lai vadītājs pa gabalu redz - pāreju pārbraukt nedrīkst, laiks bremzēt. Bet pie mums Bauskā, tāpat kā daudzviet citur, pārejas iezīmē , bet luksoforu neliek. Cilvēciņš gaida, gaida pie pārejas un tad drosmīgi metas pāri. Visi bremzē. Labi ja sasit tikai mašīnu... Kāpēc risināt pāreju jautājumu tik aplamā veidā, tās vienkārši likvidējot? Kur tad paliek rūpes par pilsētas iedzīvotājiem? Esmu par to lai uz Kalna ielas pāreju un luksoforu skaitu četrkāršotu un pieckāršotu. Lai furgoni gaida. Un ja tie nevēlas gaidīt, lai brauc gar Jelgavu, robežkontrole jau Grenctālē vairs nav.

pirms 13 gadiem, 2008.05.14 10:31

Birutiņa

Vai kāds no Jums ir padomājis arī par to, ka arī autovadītāiem ir grūti tik bremzēt un bremzēt, bet tie gājēji vēlkās pa gājēju pāreju kā bruņurupuči.

pirms 13 gadiem, 2008.05.14 00:08

villiss

Kāpēc tik daudz nesaprastu jautājumu ? Eksperti tak pašvaldībā ir zināmi. Jebkurš eksperts balstās uz esošās situācijas apsekošanu, satiksmes drošības normatīviem un pieredzi līdzīgu jautājumu risnāšanā. Gājēju pārejās, kā te iedomājas viens otrs, jebkurā viņam izdevīgā vietā nemaz nedrīkst paredzēt.

pirms 13 gadiem, 2008.05.13 21:33

Gajejs-bojagajejs

Ta pat iesu kur pagadas pari ielai.nu nebrauks taks mani nost.....jo iedos gadus ka par normalu cilveku......

pirms 13 gadiem, 2008.05.13 20:39

Miervaldis

Tiešām liekas, ka CILVĒKAM šai pasaulē nav nozīmes. Visu laiku uzmanies un "rausties" vai kāds virsū neuzbrauks:( Nav CILVĒKA - nav problēmas:(

pirms 13 gadiem, 2008.05.13 14:49

yyy

Slakters saka,ka jāekonomē,alas mazas,pāreju nolikvidēs uz TOP nevarēs tikt-veicināsim inflācijas samazināšanos.Domē jau arī nesēž muļķi.

pirms 13 gadiem, 2008.05.12 20:39

poga

Nu... domes mērķis ir skaidrs: samazināsies sabraukto gājēju skaits uz gājēju pārejām. (kāds sakars ar satiksmes drošību???)
Vai tik nav jāsamazina domes deputātu skaits? Pēc viņu loģikas sanāk ne slikti - samazinot domes deputātu skaitu, samazināsies neloģisko lēmumu skaits!

pirms 13 gadiem, 2008.05.12 14:43

Laimnesis

Nu būs Bauskā divas pilsētas, pa labi no A7 Labā Bauska, bet pa kreisi no A7 Kreisā Bauska. Ja man būtu teikšana un es būtu Mičuļa vietā, es nepataupītu pāris tūkstošu un uztaisītu uz visām "likvidētajām" un "likvidējamām" pārejām luksoforus, lai bremzē mašīnas, ne cilvēki. Bausku baušķeniekiem! Nost ar ekonomisko un politisko prostitūciju!

pirms 13 gadiem, 2008.05.12 13:21

Ripa

Varbūt vajag likvidēt visas gājēju pārejas. Dome trūcīgajiem izdalīs arī mašīnas, tad varēsim visi braukt. Ko tie gājēji maisās a/m pa riepu apakšām.Bauska varēs izcelties ar jauninājumu.Nebūs neviena negadījuma.Cauri Bauskai varēs braukt ar vēja ātrumu.To tik var izdomāt Dome ar savu vienīgo smadzeņu kroku.

pirms 13 gadiem, 2008.05.12 10:41

Vietējās ziņas