Bedres pie autobusu pieturvietām ir gadiem 1

Autoceļu uzturēšana prasa prāvus līdzekļus. Iedzīvotāji sašutuši par remontiem atvēlētās naudas nelietderīgu izmantošanu. Autobusu pieturvieta «Lauktehnika» Īslīces pagasta Rītausmās jau gadiem rada problēmas gan šoferiem, gan pasažieriem.

«Pieturā gaida cilvēki, taču es ar autobusu pie platformas nevaru normāli piebraukt, jo tur ir milzīga peļķe. Autobusa riteņi apšļāc pieturā stāvētājus. Šajā bedrē iebraucot, bojājas tehnika, neapmierināti pasažieri. Un tā tas ir gadu no gada,» «Bauskas Dzīvei» savu neapmierinātību atklāja uzņēmuma «Aips» šoferis Vladislavs Greivuls.

To pašu apliecināja arī autoostas pārstāvis Jānis Kļaviņš. Ceļa īpašniece, valsts SIA «Latvijas Valsts ceļi» (LVC), vairākkārt informēta par savu īpašumu nesakārtošanu.

Par neērtībām, ko braucējiem rada peļķes pie autobusu pieturvietām, «Bauskas Dzīve» pārliecinājās ceturtdien, 24. septembrī. Lietus bija nolijis pirms pāris dienām, taču pie iekāpšanas platformas gozējās prāva lāma. Redzot pieturā stāvam cilvēkus, maršruta autobusa šoferis centās piebraukt maksimāli uzmanīgi. «Protams, ka tā nav kārtība, bet mēs pie tās jau esam pieraduši. Šādas neizdarības nav tikai te. Daudzviet kaut ko salabo, pielabo, pēc laika atkal viss vējā. Tā ir neizdarība, varbūt pat naudas nelietderīga tērēšana,» sašutumu pauda no autobusa izkāpusī Skaidrīte Berķe.

Līdzīgi izteicās arī J. Kļaviņš. Pāris reižu gadā bedrēs ieber šķembas, izlīdzina, līdz pirmajiem lielākajiem lietiem viss ir kaut cik ciešams. Tad atkal bedres pilnas ar ūdeni. Ja ar savu īpašumu rīkotos saimnieciski, sakārtot pieturvietu, to asfaltējot, būtu daudz lētāk.
Valsts akciju sabiedrības «Latvijas Autoceļu uzturētājs» Bauskas nodaļas vadītāja Antra Kuka apliecināja, šķembas te tiešām berot, izlīdzinot, bet pēc kāda laika ar autobusu lielajiem riteņiem tās visas atkal ir izspiestas laukā. Vienīgais risinājums ir brauktuves kapitāls remonts, taču tas ir tālākas nākotnes projekts.

Tieši par šo pašu pieturvietu ziņojām pērnā gada 14. maijā. Tad LVC pārstāvis Kristaps Arājs skaidroja, ka dots uzdevums brauktuvi salabot. Diemžēl labošanu, kas arī prasa prāvus līdzekļus, var uzskatīt par bezjēdzīgu. Līdz ar to taisnība ir tiem, kas apgalvo, ka šāda lāpīšanās beidzot jāsauc īstajā vārdā par izšķērdību.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

nu bāc

nosaucam ceļa labošanu par izšķērdību un dzīvojam tik tālāk, tā vietā lai ayobusu pieturvietas platumā noklātu jaunu segumu, izstātam ka izšķērdība un jūs lauķi pavisam mierīgi varat gaidīt šaltis uz apģērba, un tā nemaz nav izšķērdība

pirms 5 gadiem, 2015.09.25 11:18

Vietējās ziņas