Darbu sācis valsts vienotais klientu apkalpošanas centrs Bauskā 9

Šodien, 1. februārī, atklāts Bauskas valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC) Uzvaras ielā 1, Bauskas novada domes administrācijas ēkas telpās. Atklāšanas lentīti grieza Bauskas novada domes priekšsēdētājs Arnolds Jātnieks un Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas parlamentārais sekretārs Artūrs Toms Plešs (A/P!).
Bauskas novada VPVKAC apmeklētāji varēs saņemt Lauku atbalsta dienesta, Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts zemes dienesta un Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras pakalpojumus. Tāpat tur būs iespēja iegūt informāciju par pašvaldības un valsts pārvaldes iestāžu pakalpojumiem, kā arī e-pakalpojumiem.
Apmeklētājus ikdienā sagaidīs VPVKAC vadītāja Līga Čakāne un klientu apkalpošanas speciāliste Ieva Skujeniece.
«Mēs būsim laba komanda un centīsimies sniegt pakalpojumus tā, lai iedzīvotāji būtu apmierināti ar to kvalitāti,» pauda L. Čakāne. Bauskas novada kancelejas vadītāja Līga Kausiniece informēja, ka centrā būs iespējams saņemt ne tikai dažādu valsts iestāžu pakalpojumus, bet arī kārtot ar Bauskas novada pašvaldību saistītos jautājumus.

Svinīgus vārdus teica arī iesaistīto iestāžu pārstāvji. Valsts ieņēmumu dienestu (VID) pārstāvēja Arta Segliņa, VID nodokļu pārvaldes klientu apkalpošanas daļas ceturtās nodaļas vadītāja. Viņa pastāstīja, ka arī visā valstī VID klientus pieņem trīs reizes nedēļā, tajā skaitā arī Bauskā. Tomēr gadījumā, ja ikgadējo deklarāciju iesniegšanas laikā būs ļoti daudz apmeklētāju, VID esot ar mieru atkal uz laiku atvērt klientu apkalpošanu vecajā centrā.

Bauskas novada sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Ieva Šomina pateicās par dalību centra izbūvē iesaistītajām personām. Par projekta «krustmāti» viņa nosauca Bauskas novada izpilddirektora vietnieci Inetu Ruhocku. Pateicības saņēma arī kancelejas nodaļas vadītāja Līga Kausiniece, saimnieciskās nodaļas vadītājs Mārtiņš Vilciņš, arhitekte Sandra Smolija, kā arī būvnieku pārstāvji.
Aptaujātās valsts iestādes un arī iedzīvotāji gan norāda, ka nekādas īpašas pārmaiņas viņu dzīvē jaunais centrs neradīs. Daži uzņēmēji atzīst, ka tas saistīts nevis ar idejas efektivitāti, bet gan faktu, ka arī iepriekš Bauskā viss bija diezgan koncentrēti un nelielos attālumos. Ne visur Latvijā esot bijis tik labi.

Klientu apkalpošanas centra telpas labiekārtoja SIA «Cascade mining», kas uzvarēja konkursā par pārbūvi ar piedāvājumu 80 247,09 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa. Darbi gan kavējās – centrs bija jāatver jau pirms gadumijas. Tad solīja atvērt janvāra sākumā, realitātē – tikai februāra sākumā. Centra darbības nodrošināšanai Bauskas novada dome jaunus darbiniekus nepieņēma, izlemjot iztikt ar kancelejas nodaļas speciālistiem un atbilstīgi paaugstinot atalgojumu centra darbībā iesaistītajām speciālistēm.

Pievieno komentāru

Komentāri 9

picus

kam tas viss , nevajjadziga kopa sabasana

pirms gada, 2019.02.02 12:32

Retard

Man liekas, šajā portālā tikai atpalikuši cilvēki komentē, visi iepriekšējie komentāri tikai par to liecina.

pirms gada, 2019.02.06 18:04

P

Ja liekas-brauc pie vecmātes(nesjauc ar omi),ja rādās-met krustu(piere,abi pleci,naba).

pirms gada, 2019.02.07 10:25

man gan liekās, ka te visi komentētāji ir adekvāti... Priekš, ka tāds centrs vajadzīgs, lai dažiem darba vietas? Būtu kur citur ieguldījusi naudu.

pirms gada, 2019.02.07 23:35

Vietējās ziņas