Iecavā sāk A7 asfalta kārtas maiņu 1

SIA «Strabag» 5. maijā sākusi asfalta seguma atjaunošanu Rīgas ielā Iecavā, kas ir starptautiskā autoceļa A7 posms.

 

Gan iedzīvotājiem, gan caurbraucējiem jārēķinās ar satiksmes ierobežojumiem, jo autotransporta plūsmu remontdarbu posmos regulēs luksofori un regulētāji; darbus plānots veikt līdz jūnijam.


Darbi notiek saskaņā ar valsts SIA «Latvijas Valsts ceļi» (LVC) īstenoto projektu «Valsts galvenā autoceļa A7 Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (Grenctāle) posma 42,852. – 44,796. km seguma atjaunošana», portālu informē LVC pārstāve Anna Kononova.


Saprotamāk – būvdarbi notiks no autoceļa Iecava–Stelpe–Stelpes šoseja (P92) līdz Upes ielai. «Projekta gaitā frēzēs esošo segumu un tā vietā klās jaunu asfaltu, brauktuvei tiks izveidots  horizontālais marķējums, uzstādīs ceļa zīmes. Atjaunos arī tilta pār Iecavas upi hidroizolāciju un segumu,» sacīja A. Kononova. Tā kā Iecava par pilsētu kļūs pēc administratīvi teritoriālās reformas īstenošanas, ceļa seguma atjaunošanu te veic no LVC budžeta līdzekļiem – līgumcena ar SIA «Strabag» ir 237 546,35 eiro bez pievienotās vērtības nodokļa.


«Satiksme būvdarbu laikā tiks regulēta ar luksoforiem, ceļazīmēm un vadstatņiem. Atsevišķās dienās maija vidū būvdarbi notiks arī nakts stundās,» informē LVC.


LVC pārstāve aicina tos, kas dodas Bauskas virzienā, remontdarbus apbraukt caur Vecumniekiem, savukārt tiem, kas dodas uz Lietuvu vai no Lietuvas, iesaka izmantot Jelgavas šoseju (A8) un robežu šķērsot Meitenē.


SIA «Strabag» darbinieks Alvis Valdovskis, ko «Bauskas Dzīve» satika Iecavā, pastāstīja, ka paredzēts uz ceļa strādāt no plkst. 8 līdz 19.


«Plānots, ka līdz 10. maijam noteiktajā ceļa posmā  nosēdinās akas. Pēc tam tiks noņemta asfalta virskārta un tā atjaunota. Satiksmes kontrolei būs gan luksofori, gan cilvēki, kas palīdzēs transportlīdzekļu vadītājiem saprast satiksmes organizāciju,» sacīja A. Valdovskis, «paredzam, ka remontdarbu laikā veidosies sastrēgumi, pašreiz to nav, jo vēl rit tikai sagatavošanās darbi.»


Iecavnieks Jānis Sinkēvičs atklāja, ka būvdarbu radītie sastrēgumi viņu īpaši neietekmēs. «Zinu, kā apbraukt Iecavu. Uzskatu, ka šis ceļš bija jālabo, tomēr domāju, ka informācijas par būvdarbiem bija par maz. Tai vajadzēja būt uzkrītošākai un plašākai,» pārliecināts iecavnieks.


Pasažieru autobusu šoferis Toms Olavs, kas strādā a/s «Nordekā» maršrutā Bauska–Rīga, vēl nav sācis remontdarbu posmu braukt, bet viņš paredz, ka sabiedriskais transports un kravas mašīnas kavēsies. «Vieglie automobiļi varēs apbraukt pa citu ceļu. Situācija būs tāda pati kā pie Baložu pagrieziena Rīgas tuvumā, kur no rīta un pēcpusdienā transporta intensitātes dēļ ir sastrēgumi. Braucējiem jāsaprot, ka neliels diskomforts tagad uzlabos situāciju nākotnē,» stāsta Toms Olavs.

Baušķenieks Māris ikdienā brauc no Bauskas strādāt uz Iecavu. «Paredzu, ka satiksmes ierobežojumi Rīgas ielā mani neietekmēs, jo varu cauri Iecavai nokļūt pa citu ceļu. Varam izbraukt pa Upes ielu,» teic Māris.

Pievieno komentāru

Komentāri 1

Jau sāk adīt

Jau ada ciet. Divi veči ar lāpāmadatu jau auž. Drīz būs latvju raksti

pirms mēneša, 2021.05.08 06:29

Vietējās ziņas