Iecavas novada pašvaldības pakalpojumus var saņemt tikai ar iepriekšēju pierakstu

Īstenojot Covid-19 infekcijas izplatības novēršanas pasākumus, Iecavas novada pašvaldība uz laiku pārtraukusi klientu pieņemšanu klātienē pie speciālistiem, kā arī vienotajā klientu apkalpošanas centrā.  Pakalpojumi klātienē tiks nodrošināti tikai pēc iepriekšēja pieraksta, portālu informēja Iecavas novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Lelde Podniece-Jostmane.

Viņa paskaidroja, ka saistībā ar epidemioloģisko situāciju valstī, lai samazinātu infekcijas slimības Covid-19 izplatību, Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija aicinājusi pašvaldības samazināt iedzīvotāju un pārvaldes darbinieku savstarpējo kontaktu skaitu un iespēju robežās organizēt darbu attālināti. Tālab Iecavas pašvaldībā pieņemts lēmums par jauno kārtību apmeklētāju pieņemšanai.

L. Podniece – Jostmane atklāja, ka pašvaldības pakalpojumus attālināti var saņemt, zvanot pa tālruņiem vietvaras speciālistiem, kontaktinformācija pieejama vietvaras mājaslapas sadaļā «Kontakti», vai rakstot uz e-pastu «dome@iecava.lv». Tāpat iedzīvotāji var atstāt iesniegumus un dokumentus urnā, kas speciāli šim mērķim novietota pie pašvaldības administrācijas ieejas ēkā. Savukārt pašvaldības pakalpojuma saņemšana klātienē tiek nodrošināta tikai ar iepriekšējo pierakstu, piesakot apmeklējumu pirms tam.

Iecavas novada pašvaldība aicina epidemioloģiskās drošības nolūkos tomēr rūpīgi izvērtēt nepieciešamību pēc klātienes tikšanās, jo iespējams, ka interesējošo var noskaidrot, izmantojot attālinātās un elektroniskās saziņas iespējas.  Apmeklējot iestādi, obligāti jālieto mutes un deguna aizsegi, jāievēro droša distance un jādezinficē rokas.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas