Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Jaunie pārvadātāji darbu sāks 18. martā 47

Bauskas–Rīgas maršrutā 18. martā darbu sāks jaunie pārvadātāji: SIA «Aips», a/s «Nordeka» un Liepājas autobusu parks. Autotransporta direkcija (ATD) noslēgusi ar viņiem līgumu uz sešiem gadiem.

«Izjūta ir patīkama, beidzot atgriežamies Rīgas maršrutā. Ceru, ka priecīgi būs arī pasažieri, kuriem vairs nebūs jāizmanto pašreizējā pārvadātāja pakalpojumi,» pēc līguma parakstīšanas «Bauskas Dzīvei» sacīja SIA «Aips» valdes loceklis Uldis Kolužs.

Ir zināms, ka SIA «Aips» Rīgas līnijā dosies ar trim jauniem autobusiem. Šajā maršrutā tie pildīs «mazo» autobusu funkcijas. Čehija ražotajos SOR markas autobusos katrā ir 32 sēdvietas un tikpat stāvvietu. Pārējos reisus veiks «Nordekas» un Liepājas autobusi, kuriem ir krietni lielāka ietilpība.

SIA «Aips» atgriezīsies arī Bauskas–Dobeles maršrutā, veiks vienu rīta reisu uz Jelgavu, kā arī brauks no Bauskas uz Rīgu caur Emburgu. 

ATD komunikācijas speciālists Egons Ālers skaidro, ka jaunie līgumi ar pārvadātājiem paredz virkni kvalitātes prasību, kuras līdz šim objektīvu iemeslu dēļ nevarēja tikt piemērotas. Pasažieriem būs nodrošināti komfortablāki braukšanas apstākļi, paredzētas būtiski lielākas soda sankcijas pārvadātājiem par līguma nosacījumu neizpildi.

Pagaidām autobusu kustības grafikā pārmaiņas nav plānotas, braukšanas maksa paliek līdzšinējā.

Pievieno komentāru

Komentāri 47

o!

atliek tik un atliek no dienas uz dienu mums to prieku!))))

pirms 5 gadiem, 2015.02.20 18:41

Petuhs

Vienīgā izmaiņa, ka nevarēs pa 2 eiro braukt, tas ari viss!

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 14:20

Ņina

Ko darīt cilvēkiem, kam alga nav tik liela, lai maksātu pilno cenu??

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 12:16

Uldis

Līgums noslēgts, gatavojamies. Protams, birokrātiskās formalitātes ir bezgalīgas..... Tiešām ceru, ka kvalitāte būs pavisam cita. Beidzot arī taisnība būs uzvarējusi. Žēl, ka līdz šim šī kompānija, kas strādā ar negodīgām metodēm ir tikusi atbalstīta un virzīta..... Laiks visās jomās dempingotājus un šmaucekļus nolikt pie vietas!

pirms 5 gadiem, 2015.02.20 23:33

Pasažiere...

Prieks par to! Vēlu veiksmi!!!

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 10:06

Friend

Taisnība uzvarējusi? Vai patiešām? Pārāk vēlu jo tagad tak cenas cēlušās un pasažieri mazāk lietos sabiedrisko.

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 14:26

Uz darbu Rīgā

Esmu jau salasījis līdzbraucējus un turpmāk braukšu ar personīgo mašīnu katru darbadienu, tāpat kā vēl seši līdzbraucēji. Bet nedomāju ka Uldis baigi to jutīs, izzitīs vairāk invalīdu biļetes, sazīmēs ciparus un paprasīs vairāk dotāciju. Tapec jau ir tik priecīgs, taisība uzvarējusi, tas nekas ka pakapojums lielākai daļai pasažieru vairs nav pieejams cenas ziņā.

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 17:32

to Uz darbu Rīgā

cik es braucu uz Rīgu ar SA autobusu, tik lika maksāt 3.05 EUR, tā aknesaprotu kādā ziņā ir cēlušās cenas???

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 20:19

nu malacis, Uldiņ

Uldiņ, gudrs tu esi- starppilsētu reisiem autobusus ar pulka stāvietām iepirkt, stāvieta par to pašu cenu taču divreiz mazāk vietas aizņem. Tas nekas, ka normālas valstis šādus autobusus tikai pilsētas reisiem izmanto, īsiem braucieniem.

pirms 5 gadiem, 2015.02.22 10:59

Pasažieris

Cerams Ķekavas pieturu pie baznīcas neizlaidīs

pirms 5 gadiem, 2015.02.23 14:12

Gatis

Uldim vismaz prieks, ka ar 3 autobusiem varēs braukt. Un tad jau zaļo Setru teorētiski arī varēs laist Rīgas līnijā.

pirms 5 gadiem, 2015.02.20 23:42

BAUSKJIS

JA TO 341SETRU DROSI VIEN LAIDIS

pirms 4 gadiem, 2015.03.17 15:29

BAUSKJIS

INTERESANTI ,KO UZ JELGAVU UN DOBELI LAIDIS ...
RIT SAFOCESIM -DAVAJ...?

pirms 4 gadiem, 2015.03.17 15:30

mmhmm

Nu jā... Tā jau vienmēr ir ka braukšanas maksa paliks līdzšinējā. Pagaidiet tik Kādus mēnešus 2 un cenas uzreiz uzkāps.

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 10:37

aga

tāpēc jau viņš tur domē sēž, lai dotācijas slaukt, tulīt prasīs atkal paaugstināt, un maksājam mēs visi nodokļu maksātāji, par viņu atpūtu kanarijās.

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 17:25

to aga

brīžiem liekas ka komentētāji vienkārši ir tuporilliji, komentē bet sajēgas no tā ko raksta pilnīgi nekādas, kāds domei sakars ar valsts ATD pasūtīto maršrutu un valsts dotācijām??? nu paši saprotat ko rakstat

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 20:22

Bet

Tieši dome lobē atsevišķu personu intereses un pieņem savām kabatas firmelēm izdevīgus lēmumus. Par autoostas nepamatoto cenu pacelšanu dotāciju veidā maksā visi nodokļu maksātāji, pat tie kas mūžā nav izmantojuši tās pakalpojumus.

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 10:44

agai

Ne jau Kolužs nosaka cenas, bet ATD. Nu tiešām neizglītoti komentētāji vai raksta rakstīšanas pēc visādas dumības. Es tikai priecājos, ka Aips būs Rīgas līnijā, nu kaut vai trīs autobusi. Vēlu veiksmi !

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 20:42

Rijības gars

Kolužs var no ATD paprasīt dotācijas cik vien vēlās, atliek tikai sazīmēt ciparus kā vajag. Taisni brīnums ka vēl tik maz pacēla iebraukšanu autovostā, varēja taču dubultīgi.

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 10:48

Uldis

Paldies par labiem vārdiem! Tiešām AIPS un es personīgi nekādi nevaram iespaidot biļešu cenas. Valsts vārdā pasažieru pārvadājumus vada un cenas nosaka ATD. Ja man būtu iespējams ko noteikt, tad es drīzāk cenas samazinātu, lai pasažieri brauktu normālos autobusos, ne ar nelegālajiem pārvadātājiem. Autobusā braukšana ir daudz komfortablāka un drošāka. Protams, neiet runa par patreiz braucošajiem, kas nav atbilstoši ne prasībai ne labam tehniskajam stāvoklim.

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 20:51

jaa!

Pilnibaa piekritu Uldim.

pirms 5 gadiem, 2015.02.21 23:28

malacis, Uldiņ

pašreizējām prasībām atbilstoši ir Aips iepirktie autobusi ar daudzām jo daudzām stāvvietām, lai "siļķes mucā" pēc iespējas ātrāk tos atpelnītu, žēl, ka neizdevās iepirkt vecos labos dzeltenos Ikarusus

pirms 5 gadiem, 2015.02.22 14:37

normāls autobuss?

diez kādām Eiropas prasībām atbilst 90 km/h braucošs autubus, kurā puse braucēju stāv kājās, Uldi, kas notiks, ja šāds autobuss avarēs, būs jauna Zolitūde? Paprasi, kā jūtas Zolitūdes veikala lietā apsūdzētie, un varbūt iegādājies starppilsētu reisiem paredzētus autobusus?

pirms 5 gadiem, 2015.02.22 14:56

2 grupas invalīds

Cerams Ķekavas pieturu pie baznīcas neizlaidīs

pirms 5 gadiem, 2015.02.23 14:14

Ķekava

2 grupas invalīdam - tagad jaunas eiropa prasības invalīdu pārvadāšanai, kuram ulda grabažas neatbilst, tevi ieraugot dies vai stāsies

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 11:09

milkijs waaay down tooown

milk marry she got a pink pussy *** ne

pirms 5 gadiem, 2015.02.22 03:05

andrejs

Vini jau ka nedelas 2 kurse pa bauskas novadu:D:D

pirms 5 gadiem, 2015.02.22 13:59

Gatis

Nav ko ņemties ap tiem Aips jaunajiem autobusiem. Šādi autobusi ir domāti starppilsētu pārvadājumiem aptuveni 100 km robežās un šādi autobusi pieder arī Jēkabpils AP (gan Jēkabpilī, gan Preiļos), Ogres Autobusam, VTU Valmierai (tikko kā dažus nopirka), šādi autobusi brauc arī Igaunijā, Lietuvā, Polijā un tieši maršrutos līdz 100 km. Piebildīšu, ka tie pilnībā atbilst tiem nosacījumiem, kādus jaunajos līgumos ir norādījusi ATD. Ja neticās, piezvaniet uz ATD vai uzprasiet kaut vai Koluža kungam.
Atzīmēšu, ka līdz šim, piemēram Sabiedriskais Autobuss veica maršrutus ar pagaidu līgumu, kas nozīmēja to, ka bija pilnīgi vienalga, kādi autobusi un cik veci, ar, vai bez komforta.

pirms 5 gadiem, 2015.02.22 17:25

nav ko ņemties

ja SA pārvadājumus veica "pagaidām", tad Aips stāvietu komforts garantēts uz ilgu laiku, bez tevis pieminētajām valstīm šāds stāvvietu komforts īpaši izceļas Indijā, un atbilstoši tam arī upuru skaits.

pirms 5 gadiem, 2015.02.23 09:43

Gatis

Kurā ir rakstīts, ka starppilsētu pārvadājumos ir paredzētas stāvvietas???

pirms 5 gadiem, 2015.02.23 11:02

ticēsim rakstītajam

Gatiņ, vai tad Kolužs tos autobusus ar tikpat daudz stāvvietām, cik ir sēžamvietas, tā pat vien ,smukumam nopirka? Vai tad vecie, Ikarusi ar daudzajām stāvvietām starppilsētu reisiem bija paredzēti, bet ja tic tikai rakstītajam...

pirms 5 gadiem, 2015.02.23 13:48

www

Es ceru, ka visu mīļais KAZIS- vai kā viņu tur sauc, Rīgu nebrauks. Tad jau atkal biļetes nedos. Kur var būt tik brutāls šoferis.

pirms 5 gadiem, 2015.02.22 19:09

kazis

Kazis brauca un brauks aaaaaaaaaaa tu gant ņibrauksi ēs zinu kas uzrakstija. Lidz satikšanos kaza

pirms 5 gadiem, 2015.02.22 20:29

B-BUS

Visi SA šoferi jau pieteikušies Nordekā uz Bauskas līniju. Tā ka turpināsies zagšana. Vienīgais labums, ka Nordekā liela kontrole, tad nu jācer, ka tos zaglīšus un biļešu nedevējus ātri atsijās. Aipam vēlam veiksmi !

pirms 5 gadiem, 2015.02.23 08:37

Šofers

Aipā reiz strādāju un arī citos. Visur noteikts plāns, cik pa dienu jānodo naudas, pārējo vari paturēt sev kā algu. Ja tā ir zagšana, par ko tad man ģimeni barot? Ne jau prieka pēc to suņa darbu strādājam.

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 12:24

to Šofers

nu ko tu vari *irst?

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 18:27

Pasažieris

Cerams Ķekavas pieturu pie baznīcas neizlaidīs

pirms 5 gadiem, 2015.02.23 13:52

xxx

Nu jā, baznīca no pieturas tālu-10 metri

pirms 5 gadiem, 2015.02.23 15:31

tv

http://ltv.lsm.lv/lv/raksts/23.02.2015-biljetes-autobusos-marshuta-bauska-riiga.id44537/

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 10:48

xxx

Vislabāk man patīk kā 4:55-5:13 "izteiksmīgi melo" ATD darbinieks. Caur un caur korumpeta valsts. Uzreiz var redzēt, kur paliek nauda no neizsniegtajām biļetēm.

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 11:39

Petuhs

Pagājušā gadā ATD sodos uzlikts 800 eiro. Šādu summu pārvadātājs var nopelnīt vienā dienā neizsniedzot biļetes.Tas ir smieklīgs sods un nemaz nemotivē novērst pārkāpumus.

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 11:41

to Petuhs

tad kāda velna pēc ir VID?

pirms 5 gadiem, 2015.02.24 18:29

Jauki.

Ko Jus warat nemties,nekas un nekad Jums nebus labi.Es kad braukaju,man bija labi,ka nenema pilnu cenu,wismaz wareja iekrat uz nakamo reizi man prieks par tadiem soferisiem,winam labi un man ir labi.Ko Jus te bezjega runajiet.Ja Jums kkas nepatik brauciet ar sawu transportu wai ejiet ar kajam,newiens Jums to neaizliedz..Un beidziet gudri te runat...

pirms 5 gadiem, 2015.02.25 08:21

Es

Es ceru ka šoferi jaunajos autobusos nepīpēs. Izlaidušies pavisam, nevar savas pakaļas no autobusa izremst lai ārā uzpīpētu.

pirms 5 gadiem, 2015.02.25 16:31

Uzvārds

Nu ja nepatīk SORi, tad varēs izvēlēties Nordekas SETRAs (kas, lai gan ir vecākas, tomēr ir vairāk piemērotas starppilsētu braucieniem) vai kādu no Liepājas AP busiem (nav zināms, ko šie norīkos). Izvēles iespējas taču ir labākas par monopolu :)

pirms 5 gadiem, 2015.02.25 20:55

LIEPOJS

VAI DIVUS MAN MARKAS -LIEPAJAS AP

pirms 4 gadiem, 2015.03.17 15:39

Vietējās ziņas