Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Mūsas aplis garantē lielāku drošību visiem satiksmes dalībniekiem 17

Īstenots satiksmes drošības uzlabošanas projekts Bauskā. SIA «Union Asphalttechnik» pabeigusi darbus krustojumā Mūsas upes kreisajā krastā, informē Bauskas novada domes galvenā speciāliste Aiga Graudiņa. Oficiāli objekts vēl nav nodots ekspluatācijā, jo atlikusi dokumentu sakārtošana. Noslēdzot visus finanšu rēķinus, būvdarbu izdevumi būs nedaudz mazāki, nekā bija plānots, jo samazinājušās darbu izmaksas. Ir izbūvēts ne tikai rotācijas aplis, bet tapuši arī gājēju un veloceliņi, drošības barjeras, ratiņu nobrauktuves, izvietotas jaunas ceļa zīmes un ierīkots apgaismojums. Plānotās projekta kopējās izmaksas ir 483 tūkstoši latu. ERAF un valsts finansējusi 86,25 procentus visu izdevumu, pārējā ir pašvaldības ieguldītā nauda. Pabeidzot Mūsas apļa izbūvi, nākamais solis ir tilta rekonstrukcija. A. Graudiņa skaidro, ka šos darbus pašvaldība par saviem līdzekļiem nespēs īstenot. Satiksmes ministrijā ir sastādīts valstī rekonstruējamo un atjaunoto tiltu saraksts. Tilts pār Mūsu Bauskā ir saraksta galvgalī, taču par konkrētu darbu veikšanas laiku pagaidām informācijas nav.Autobraucēji par jaunizbūvēto objektu izsakās galvenokārt pozitīvi. Autoapmācības vadītājs Imants Geiba norāda, aplis nodrošina vienmērīgi, ērtu krustojuma izbraukšanu: «Ja šoferis ir gudrs un nav slinks, viņam nekādu iebildumu nebūs. Ja kādam, ar «fūri» braucot, negribas piebremzēt un drusku vairāk stūri pagrozīt, tad, protams, aplis ir par mazu, par šauru.»Pieredzējis auto vadītājs no Saulaines, kurš lūdza publiski vārdu neminēt, «Bauskas Dzīvei» arī šo objektu atzina par ļoti labu esam. Tas atbilst visiem drošības standartiem, tostarp tieši tādēļ, ka ir mazs. Līdz ar to ikviens satiksmes dalībnieks, arī lielie kravas auto vadītāji, spiesti bremzēt, novērtēt situāciju, transporta plūsmu, kas brauc no kreisās puses, un tad iebraukt aplī. To pašu nodrošina arī uzbērums apļa vidū. Iebildes ir par apgaismes stabu, kas novietots uz saliņas, braucot no Elejas puses. Problēmas objektā varētu rasties ziemā ar sniega šķūrēšanu.Autobusa vadītājs Māris Burgevics par objektu izteicās labi: «Pretenziju nav, brauktuves platums ir apmierinošs. Redzēs, kā būs ziemā, kad sniegu vajadzēs šķūrēt. Apļa priekšrocības esmu novērtējis tādējādi, ka no rītiem, braucot ar reisa autobusu no Lauktehnikas puses, neveidojas mašīnu sastrēgumi.» Atzinīgi jauno apli vērtē SIA «Uzvara lauks» valdes priekšsēdētāja vietnieks Agris Mustermanis, kura pārziņā ir lielgabarīta lauksaimniecības tehnika. Aplis nodrošina savu galveno fukciju - braukšana šajā krustojumā ir kļuvusi daudz drošāka. To var izbraukt arī ar lielajiem auto, ar kombainiem. Protams, jābrauc lēnāk, uzmanīgāk, bet tāds ir arī šī apļa uzdevums - uzlabot satiksmes drošību.

Pievieno komentāru

Komentāri 17

audi

vienmēr un visur to drošību piemin kā tādu lamuvārdu...jau vēmiens nāk virsū to dzirdot.

kamdēļ nepateikt vienkāršāk- ērtības.
Kā tādi pāķi ieciklējušies uz vienu frāzi.

pirms 8 gadiem, 2011.11.17 13:19

?

Vai virziena rādītāji ir salikti pareizi? kaut kā īsti saprast nevar, uz kuru pusi ir Rīga? vai patiešām turpat, kur Uzvara?

pirms 8 gadiem, 2011.10.10 20:24

suns bosis

protams, Polijā ir redzēti pilsētās mazāki apļi, kur vilcējiem ir kāir, izgrozīties, taču visas tās apmales un bordsas ir murgs kautkāds.mūsu ziemas parādīs, ka tās saliņas vien sūdus staisīs, un sniega tīrītāji nažus lāpstām lauzīs, viņi arī paldies neteiks.

pirms 8 gadiem, 2011.10.10 07:10

Janka

Tieshi taa, shis aplis veel ir ideaals saliidzinot ar daudzviet citur esoshiem, piem. Polijaa, arii Vaacijaa visaas mazpilseetaas ir daudz mazaaki.

pirms 8 gadiem, 2011.10.09 21:13

vietējais

gandarīts par to, ka atkal kautkas tapis sakārtots,bet vai patiešām nevarēja uzstādīt vēl vienu laternu lai gaiša būtu autobusu pietura arī ?

pirms 8 gadiem, 2011.10.09 19:49

lauks

Tikai par lielgabarīta tehniku neviens nav padomājis. Jau cik reizes ir lipinātas atpakaļ tās apmales... Un tās idiotiskās saliņas-priekš sīņiem,kuri domā,ka tur ir gājēju pārēja,afigena platā brauktuve,kuru pusdienu jāšķērso. Kad projektētāji pārkopē projejtus,tad vajadzētu atbraukt un paskatīties kā tas reālu strādā dzīvē!!! Būvētājiem-MALAČI!!!! Labi pastrādājuši. Projektētājiem un pasūtītājiem-kolektīvais-FUI!!!!

pirms 8 gadiem, 2011.10.09 12:02

mmmmmmmmoooookkka

Beidzot par resnajiem dzerajiem padomaats :D

pirms 8 gadiem, 2011.10.09 10:15

vot tā

Lai pa tiem var pārvietoties arī dzērušie un ne tik tievie, skaidrs???

pirms 8 gadiem, 2011.10.09 09:12

Durex , kam tos platos gājēju celiņus būvēji DURIK !!!??

pirms 8 gadiem, 2011.10.09 09:00

talbraucejs

apla lielums ir normals un tuvu ne mazs,jau dauz kur ES ir daudz mazaki un tapat nakas ar furi locities cauri. Zimes ar noradem gan ir saliktas nesaprotami jo domāju kas brauc pirmo reiz elejas vietaa drizaak noklus priedites.

pirms 8 gadiem, 2011.10.08 23:09

Durex

Ja kāds Bauskas pārgudrīts (Marex) būtu līdz Eiropai aizbraucis, tad visus Polijas apļus varētu pielīdzināt šim, bet Bauskā ir aprobežoti lauķi, kas vairāk par Pastališķiem un datoru, kurā klabināt stulbus komentārus, neko nav redzējuši

pirms 8 gadiem, 2011.10.08 17:29

Marex

Pilnigi garam nekur eiropa tadu arpratu neesmu redzejis , ddomaju man pievienosies daudzi talbrauceji

pirms 8 gadiem, 2011.10.08 12:34

Paldies. Esmu loti apmierinata ar jauno apli. Tiesam daudz drosak. To bedraino tiltu gan vajadzetu sakartot , jo viena josla tada ka gulta izveidojusies, cerams, ka ziemaa neneesaas auto .

pirms 8 gadiem, 2011.10.08 09:57

Vietējās ziņas