Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Nevēlas iebraukt Bauskas autoostā 42

SIA «Aiva auto» nevēlas iebraukt Bauskas autoostā. Uzņēmējs iesniegumā Bauskas novada domei lūdz atļauju mainīt maršruta galapunktu Bauskā. Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Agris Lazdiņš iesniegumā raksta, ka vēlme atteikties no iebraukšanas Bauskas autoostā ir saistīta ar līdzekļu ekonomiju. Pārvadātājs ierosina par maršruta galapunktu noteikt pieturu pie pilsētas 2. vidusskolas Dārza ielā. Pasažieriem tas nesagādāšot īpašas neērtības, jo autobusu, tāpat kā līdz šim, varēs gaidīt autoostā un dažas minūtes pirms tā kursēšanas doties uz pieturu Dārza ielā. «Rīgas Starptautiskajā autoostā pēdējās pieturvietas platforma neatrodas daudz tuvāk kā 2. vidusskolas autobusu pietura no Bauskas autoostas,» apliecina A. Lazdiņš. Viņš piebilst, ka pērn, martā, pašvaldība atteica atbalstu šādai iecerei, pamatojot to ar remontiem Slimnīcas ielā. Tagad remonts pabeigts, transporta kustības ierobežojumu nav, tādēļ uzņēmējs atkārtoti vēršas pašvaldībā ar šādu lūgumu. Bauskas novada domes vides un attīstības komitejas sēdē deputāti skatīja «Aiva auto» iesniegumu. Komitejas priekšsēdētājs Jānis Feldmanis «Bauskas Dzīvei» paskaidroja, ka konkrēts lēmums nav pieņemts. Uzņēmējam lūgts sagatavot papildu informāciju par pasažieru skaitu, kuri izmanto Bauskas autoostu, kā arī iespējamiem materiālajiem ieguvumiem pēc tam, kad tiks mainīts maršruta galapunkts.  «Atteikšanās maksāt par autoostas izmantošanu nav īpaši korekta arī tādēļ, ka «Aiva auto» pasažieri tomēr izmantos autoostas infrastruktūru, jo viņi tajā uzturēsies, gaidot autobusus. Par uzņēmēja iesniegumu lemsim vēlreiz, kad būsim saņēmuši konkrētāku informāciju,» tā J. Feldmanis.Bauskas autoostas pasažieru pārvadājumu daļas vadītājs Jānis Kļaviņš «Bauskas Dzīvei» skaidroja, ka par autoostas izmantošanu «Aiva auto» maksā ļoti maz, dažu dienu šī summa nav pat divi lati: «Nedomāju, ka pasažierus šāds jaunums iepriecinās. Īpašas neērtības būs tiem, kuri, iebraucot Bauskā, vēlēsies doties uz Rīgu vai citos reisos.»  Bauskas novada domes deputāts, SIA «Bauskas autoosta» vadītājs Uldis Kolužs, atzīst, ka braucējiem radītās neērtības būs lielākas nekā uzņēmēja ieguvumi. Turklāt pārvadātājs saņem dotācijas par autoostas pakalpojumu izmantošanu.

Pievieno komentāru

Komentāri 42

www.vipnumuri.com

Izvēlies savu Zelta vai Sudraba numuru šeit: http://www.vipnumuri.com
Свой Золотой номер ищи здесь http://www.vipnumuri.com

pirms 7 gadiem, 2013.01.18 22:24

Peka

Uzskatu ,ka pieturvieta pie skolas ir izveleta galigi nepareizi.Ja skolenu autobusi pietur pie skolam ,tas ir passaprotami,bet ja tik plass cilveku loks grozisies ap macibu iestadi -vai berniem ta bus drosa vide? Un kas novaks izmetatos gruzus ,kuri tomert ar laiku tur paradisies. Nu par labiericibam laikam nav pat verts runat.Secinajums viens -tik talu nu esam nonakusi.

pirms 7 gadiem, 2013.01.16 23:44

dr

Kam tad vēl te kaut kas nav skaidrs..?Lieta vienkārša-neviens te nedomā par pasažieriem.Aipam vajag,lai brauktu autoostā un varētu kāst naudu,bet jaunais pārvadātājs,kurš pastūma malā Kolužu,tagad vēl grib parādīt savu varu un nemaksāt Kolužam par autoostu.Un tas ir viss.Nav te ko piesaukt nez kādas cēlas jūtas par pasažieru ērtībām.Tur ir vienīgi un tikai iekšējo rēķinu kārtošana.

pirms 7 gadiem, 2013.01.16 16:20

nepatīkami

Andri, pareizi saki - viss ir izputināts. Un ne tikai Bauskā. Visas Latvijas nelaime. Esam pārdevušies?!?

pirms 7 gadiem, 2013.01.15 12:48

Ironija

Liekas, ka visiem autobusu īpašniekiem (izņemot Aipu) nav vajadzīga autoosta. Iesaku Kolužam autoostu pārdot veikalu biznesam, bet cilvēki, lai salst, salīst vai cepinās saulē- gaidot nokavējušos autobusus un cildina uzņēmejus par skaisto pakalpojumu!

pirms 7 gadiem, 2013.01.15 12:21

Andris

Tā vispār ir Latvijas nejēdzība. Viena firma (Koluža vadībā) attīsta savu biznesu: pērk jaunus autobusus, iekārto autoostu mūsdienu prasībām u.c.. Tad piepeši uzrodas kaut kādas firmas no malas, kas neko nav darījušas ne Baušķenieku labā, ne pilsētas labā un nezināmā veidā vinnē konkursus....un sāk izputināt visus iepriekšējās firmas ieguldījumus u.t.t. Bauskā jau izputināti: gaļas pārstrāde, piena pārstrāde, maizes ceptuve u.c. cilvēki paliek bez darba, pilsēta bez attīstības, jo svešiem interesē sava kabata un šaurais bizness un ienākumi aizplūst citur: uz Rīgu, Jelgavu, un citur, bet kur paliek valdības solījumi, KA VALDĪBA PALĪDZĒS (ATBALSTĪT) ATTĪSTĪT ARĪ NOVADUS UN MAZOS CENTRUS!! Līdz šim tikai palīdz visu postīt!!!

pirms 7 gadiem, 2013.01.15 12:10

!

Izskatās,ka viens runā par meitu - cits par kleitu :D
VAi tad Rīgas līnijai arī mainīsies, galapunkts?!

pirms 7 gadiem, 2013.01.15 07:03

braukāju ikdienā no Baldonies uz Rīgu uz un atpakaļ no Rīgas uz Baldoni, nevienā galā nav autoostas, ir iekāpšanas izkāpšanas vietas un tas arī viss. un visi ir apmierināti un nav nekādu problēmu. Zinu, ka no Rīgas uz daudzām vietām Latvijā autobusi iziet ne no autoostas bet citas normālas piemērotas viietas. Paskatieties , ja kāds neticiet pretī tirdzniecības centram Origo, kur sāk kustēt un uz kurieni aizkursē autobusi, paskatieties pie Zivju paviljona Rīgā, tad redzēsiet!

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 20:10

------------

butu labi ja bauskas dome izbrauktu ar so autobusu un novertetu ,kadus pakalpojumus sniedz sis uzniemeis,vecais grabazis ,kura ir aukstums un nekadas ertibas.Domei jasak domat par citu kadu firmu kas veiktu si marsruta apkalposanu,braucam katru dienu ka ele,un grib izdarit vel sliktak.vienigi ko panaks Agris,tas pasazieru zaudesanu.un ta jau ar vina autobusu reti kads brauc.

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 19:13

aka

nebeidzu brīnīties. kā ērtībām ir domāts pārvadājums? es ar tašām staipīšos pa puspilsētu, lai pārsēstos no viena transporta otrā tikai tādēļ, ka kāds skaita makā naudu????? viss! braukšu ar nelegāļiem, viņi mani līdz mājas durvīm aizvedīs!!! absurds visdrausmīgākais!!!!

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 16:30

jaa

var jau cepties cik grib, bet uz latvenergo pārdales fona izmantojot viņu inventāru -jāmaksā vairāk nekā par lēto elektrību, tāpēc šajā gadījumā nav ko iebilst!

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 13:09

***

Autobusi tiešām kavējas!!!!!!!! Stradāju Rīgā, cik bieži esmu nokavējusi darbu!!!!!!!! Vai tiešām viņiem nevar uzlikt nekādus sodus? Ar kādām tiesībām viņi noska mūsu pilsētas dzīvi!!! Ja viņiem Bauska nepatīk- lai lasās!!! Mīļie baušķenieki kuri sēž Domē- nu nepieļaujiet taču tādu ņirgāšanos!!!!! Palikšu vispār bez darba, arī Bauskas kasē nebūs manu nodokļu!!!

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 11:48

auto

Autoosta sastāv no vieniem veikaliem, drīz tur būs lielveikals.

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 11:23

Pasažieris

Ja, kāds no jums skatījās svētdien raidījumu "Nekā personīga" tad tur bija stāsts par mikriņiem Rīgā, kur arī uzvarēja "bbus", un arī starppilsētu pārvadājumos viņi tiek "iebīdīti", tas jau sāk izskatīties pēc monopola :D
Runajājot par to kas notiek Bauskā, es nevaru saprasts kāpēc no tā ir jācieš pasažieriem? Gaidīt autoostā un dažās minūtes pirms reisa doties uz pieturu Dārza ielā? Jūs ko ņirgājaties par mums ?
Vēl jo vairāk pieturas maiņa nepalīdzēs, ja autobusi kursē ar kavēšanos. Ceturtdien autobus no autoostas izbrauca ar 15 min kavēšanos. Tā mums tagad būs norma ?
Visticamāk, ka viss šis balagāns beigsies ar biļešu cenas paaugstināšnu, aizbildinoties, ka papildus jamaksā par iebraukšanu autoostā un ATD šos izdevumus nesegs :D

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 09:43

Aina

Izmantoju Aiva auto pakalpojumus - švaki tie busiņi, logi aizsaluši, vējš pūš sejā...pasažieri arī nav kvantumā...nevar saprast, kā viņi vispār turās "virs ūdens", ar kaut ko taču jānopelna...

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 08:48

beiža

Tas ir ārprāts, ko tikai neizdomā! Tagad man no Rīgas autobusa "jaunās" pieturas ar somām vajadzēs nesties uz autoostu, lai aizbrauktu tālāk uz saviem laukiem! Priekš kam tad ir autoosta, ne priekš autobusiem? Jācer ,ka Bauskas deputāti galīgi stulbi nav un tādu lēmumu nepieņems.

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 08:28

%%%

Tā nu ir13.01.2013. 22:06:35, gribās pajautāt kuri ir tie izdevumi, kuri nes zaudējumus??? Un aj zaudējumus sedz valsts, tad kapēc nevar iebraukt autoostā??? Kur Jūsu komentāra loģiskās domāšanas lielais grauds.

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 08:22

%

Kam tad domāta autoosta? vai ierēdņu spēlītēm ar kukuļu %.
Atbilde - autoosta domāta pasažieriem...

pirms 7 gadiem, 2013.01.14 06:02

nūūū

Tā nu ir 13.01.2013. 22:06:35, izskatās ka loģiski nedomā tu pats, jo ja jau valsts apmaksā visus zaudējumus, tad kāpēc tāda zemošanās un uz vēdera līšana lai atļauj nopelnīt neredzēti lielo NAUDU -60.00 Ls mēnesī (ieraksti zaudējumus un valsts samaksās). Paši savos "loģiskajos" spriedumos esat sapinušies, ka nesaprotat ko pateicāt. Un neviena valsts nevienam uzņēmējam vēl zaudējumus nav atmaksājusi, tā ka viss ko neiztērē ir NOPELNĪTS!!!!!!!!!!!!!!!!!

pirms 7 gadiem, 2013.01.13 22:57

Tā nu ir

Īpaši -nūūū
Jā,riet mākam,bet loģiski padomāt ne- nez vai uzņēmējs, kam valsts atlīdzina zaudējumus būtu ieinteresēts maksāt aplokšņu alga šoferiem un pirkt nelegālo degvielu, jo kaut kad jau valsts tos viņa zaudējumus atlīdzinās, kur loģika, nūūū?

pirms 7 gadiem, 2013.01.13 22:06

Vietējās ziņas