Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pārvadātāji cīnās par tiesībām strādāt 38

Autotransporta nozares apmēram 200 darbinieku otrdien, 19. martā, pie Ministru kabineta Rīgā aizstāvēja savas tiesības strādāt. Piketā piedalījās arī ap 20 baušķenieku. Protestētāji prasības pauda plakātos, aicinot uz sarunu satiksmes ministru Anriju Matīsu, citus valdības pārstāvjus. Pie vējā un desmit grādu salā stāvošajiem protestētājiem neviena amatpersona neiznāca. Uz galvaspilsētu atbraukušos lauciniekus, arī skolēnus no Madonas novada, uzklausīja vienīgi daudzie žurnālisti.  SIA «Aips» ieņēmumu kases kasiere Līga Bogdanova savu atrašanos Rīgā pamatoja ar vēlmi strādāt: «Mēs šeit esam tāpēc, ka gribam strādāt un saņemt algu.» Šoferis Sergejs Nosuļs SIA «Aips» darbinieks ir gadu. Lielisks kolektīvs, labi darba apstākļi, tāpēc Sergejs ļoti nevēlas, lai uzņēmums bankrotētu un viņam nāktos palikt bez darba. A. Nosuļs pauda cerību, ka šo protestu kāds tomēr sadzirdēs.  Piketu līdz ar Latvijas Autoostu un reģionālo pārvadātāju asociāciju (LARPA) organizēja arī Sabiedrisko pakalpojumu un transporta darbinieku arodbiedrība «LAKRS». Tās juriskonsults Jānis Pumpiņš skaidroja, ka arodbiedrība šajā piketā aizstāv darba devēju, respektīvi, pasažieru pārvadātāju intereses: «Situācija ir satraucoša. Ja turpināsies paredzēto maksājumu kavēšanās, būs uzņēmumi, kuri pārtrauks darbu un bankrotēs. Tas nozīmē, ka bez darba novados paliks daudzi desmiti cilvēku.»  SIA «Aips» vadītājs, arī LARPA valdes loceklis Uldis Kolužs apliecināja, ka vietējiem pārvadātājiem, galvenokārt Zemgalē un Vidzemē, situācija veidojas draudoša. Pasažieru pārvadātājam Madonā valsts ir parādā 110 000 latu. Arī SIA «Aips» par pērn paveikto nav samaksāti 80 000 latu. Turklāt šogad plānotās dotācijas ir apmēram 50 procentu no mēnesī nepieciešamās summas.  Vairāk par šo tēmu lasiet trešdienas, 20. marta, laikrakstā «Bauskas Dzīve». 

Pievieno komentāru

Komentāri 38

DEPUTĀTS IR TAUTAS KALPS, UN KALPIEM PARASTI NAV NAUDIŅAS. NĀKSIES AMNESTĒT, VAI NENOBALSOT. VISTICAMĀK KA OTRIS.

pirms 7 gadiem, 2013.03.21 23:46

VID

Par neizmaksātu attalgojumu inkriminē- nelegālā nodarbinātība, par nenomaksātiem nodokļiem- soda sankcijas. Tā kā Koluž, kur jūsu godaprāts un taisnīgums! Deputāti tā nedara!

pirms 7 gadiem, 2013.03.21 23:24

VID

Tā arī nav sprotams, vai Kolužs samaksāja piketētājiem par darba dienu plus komandējuma izmaksas, vai arī izkalpināja cilvēkus bez atlīdzības? Un cik VALSTS saņēma nodokļos , kr skatās VDI.

pirms 7 gadiem, 2013.03.21 23:17

XXL

Neko jau dižiži lielu atbalstu solītāji negūtu, jo reālie darītāji daudz nemuld.
Kas attiecas uz reitingiem, tad tik daudz komentu ir tikai tamdēļ, ka ir deputāti, kas izceļas ar savu stulbumu. Un daži vēl izpilddirektores nozombētie, nu tā tic visam viņas teiktajam, ka nobalso pat transporta nodaļas izveidi ar tādām surdo algām.

pirms 7 gadiem, 2013.03.21 23:08

diez, kas notiktu tad, ja reformētu visu novada administrāciju pēc neatkarīga audita (neiespējami diemžēl), ja jau vienas IP reformēšana raisa tādas nebijušas emocijas portālā. Padomājiet, cik lielu atbalstu vēlēšanās iegūs tā partija, kura vismaz uzrakstīs savā programmā par šī pīļu dīķa- novada administrācijas reformu un samazināšanu.

pirms 7 gadiem, 2013.03.21 15:52

20.03.2013. 20:01:00
parasti jau ir tā.. KURMIS rokas rokas pa zemīti, taisa "alas īsākas garākas" .. ņemas savā nodabā tā sacīt , tad sadomā izbāzt purniņu virszemē, a kas notiek? - a notiek lūk kas - actiņas apžilbst, jo KURMIS savus "darbus" dara" tumsā un citiem neredzot, KURMIS apstulbst un viņam vienkārši pārbrauc pāri -- te ir variācijas - sākot no bērnu ratiņiem, augstpapēžu kurpēm, līdz pat kokvedēja tehnikai vai cūku mēslu izvedējmašīnai
šis ir vēstījums KURMJIEM
un, pat, ja deguntiņu virszemē neizbāzīs, pastāv risks KURMIM, ka viņu var izķert ar KURMJU speciālista andra šķēles metodēm - izliekot dažāda izmēra slazdus un dažādus kārumus - piemēram -- sieru

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 21:34

ku-ku 18.03.2013. 11:44:47
Koluža kungam vienmēr sanāk tā kā sanāk ku-ku! DOMĀT VAJAG!

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 21:16

pilnīgi slepeni 18.03.2013. 05:59:22
Pilnīgi slepeni- Copy paste-Vairākas reizes saņemtas iedzīvotāju sūdzības, ka, ierodoties AIPĀ, nav iespējams kārtot jautājumus, jo iestāde darba laikā ir slēgta un nav arī norādes, kad darbinieki būs sastopami. VDI
P.S.
Turpināsim novērot, esam tuvējos krūmos ar rācijām un stroķiem, ja nu kāds izauc uguni.
18.03.2013. 06:06:31
Ārprāts, kur skatās VDK, kā vispār tādas cūcības var notiks, vairākas reizes AIPĀ nav iespējams kārtot jautājumus. Ziņoju, ka sazināšos ar CK.
CK 18.03.2013. 06:07:35
Biedr, Staļin, izrādās pie jums tur cūcibas notiekot
18.03.2013. 06:35:36
Točna tai bildē velk uz staļinu, tās labās ūsas

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 21:15

VID 18.03.2013. 05:18:53
Ā, ja jau AIPA šoferu attalgojums ir Ls 800,00 un Ls 900,00, tad kur paliek starpība, kura netiek uzrādīta atskaitēs? Vai tas varētu nozīmēt aplokšņu algas, vajadzēs sazināties ar VDI.
VDI 18.03.2013. 05:26:06
Skaidrs, ziņojums pieņemts, izbrauksim noskaidrot! Kas te ar tiem sakariem..............pī,pī, pī
atkad VDI 18.03.2013. 05:28:57
Bijām, bet tur patreiz neviena nav!..................................pī,pī, pī
un atkal VID 18.03.2013. 05:32:05
Nu protams, ka tur patreiz neviena nav, brauciet pēc 8.00, bet tad gan ja tur neviena nebūs izsauksim Lielmāti, lai aizbrauc pārliecināties un lai ziņo deputātiem.
un atkal VID 18.03.2013. 05:37:57
Jā, ja tas VDI konstatēs, ka AIPS nav uz vietas, tad gan savāksim (desmit) parakstus un sniegsim ZIŅOJUMU augstākstāvošiem ORGĀNIEM.
Un tie ORGĀNI gan zinās kas jādara! Galu galā 30. aprīlī uz tumsiņu plānojas Valpurģu nakts!

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 21:12

aņuks 17.03.2013. 21:39:13
Puika nokrīt.
Deputāts palīdz piecelties:
“Nu tu laikam par mani balsosi !”
Puika:
“Es jau tikai kāju sasitu, nevis galvu ! “

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 21:09

20.03.2013. 21:04:21
Aips visticamāk nobankrotēs, Vienotība aizies pa skuju taku un kurš tad būs zaudētājs, vai atlaistie IP darbinieki, viņiem darbu atrasta būs viens milzīgs sīkums, ja palasa viņu CV, bet lūk vienam otram deputātam, tas gan būs liels izaicinājums, ja palasa CV, tur histēriska brēkšana un bērnības trauma nepalīdzēs. Sasmējos, kad viena deputāte savu koledžas izglītību pielīdzinājusi augstskolai, dārgā, jaukā deputātes kundze , lai dabūtu augskolas diplomu jāmācās 4, vai pat 5 gadi, nevis 2 .Pirmā līmeņa augstkolas diploms ir tas s...ds!

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 21:07

copy 17.03.2013. 21:59:53
BAUSKĀ TĀ NOTIEK 17.03.2013. 21:48:50
Šie notikumi neveicina darbu .Lielmāte neprot komunicēt ar vadošajiem speciālistiem ,pacelties pāri savām ambīcijām .Kur ir šīs vadošās novada darbinieces godīgums ?????Kāpēc šīs radu shēmas????? Kāpēc par radu shēmām klusē deputāti ?????? Kur mūsu deputātu godīgums?????? Kāpēc deputāti neraksta protesta vēstules?????????? Kāpēc transporta nodaļas speciālistam ar vidējo izglītību ir 600 ls alga ???????????? Kāpēc BAUSKĀ TĀ NOTIEK??????????Kāpēc deputāti nepilda savus labos solījumus??????????u.t.t.??????

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 20:59

oktobris 17.03.2013. 20:39:01
Finanšu komitejā pirms nedēļas deputāti atbalstīja lēmumu par transporta nodaļas izveidi, nosakot vadītājam 900 latu mēnešalgu un nosaucot Andri Juškevicu par jaunās nodaļas vadītāju. Domes sēdē iebildumi bija galvenokārt pret nodaļas izveides lietderību, vadītāja algas apmēru, arī konkursa nerīkošanu. Deputāts Uldis Kolužs iebilda pret 900 latu mēnešalgu, ierosinot to noteikt 800 latu apmērā

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 20:56

17.03.2013. 17:24:45
Viena nozare sabruks mazāk vai vairāk.Lai tak brūk.Tevi Koluža kungs tiešām vajadzētu atkal tikt par deputātu un likt visus sastrādātās muļķibas izlabot,tikai šoreiz bez maksas.Bet,ja gribi lai braucam uz piketu braukā vakaros pa mājām un aģitē,lūdzies,bet neaizķēzi avīzi.

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 20:53

depuāts

Diena 17.03.2013. 13:10:52
Citāts no laikraksta- Piketa organizētāji uzsver, ka situācija vietējos reģionālajos pārvadājumos ir kritiska un, ja līdz 2013.gada 28.martam netiks veikti pasākumi, lai norēķinātos ar pārvadātājiem par padarīto darbu, jau 2013.gada aprīlī ir apdraudēta pasažieru pārvietošanās vietējos reģionālajos maršrutos.

Un tad Kolužs nodarbosies ar Baseina biznesu- kā var nesolīt?

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 20:45

Deputātam Uldim 16.03.2013. 19:38:12
Redzi kā Tev Uldi vairs netic.Pagājušo nedēļu sabojāji savu reputāciju.Pārāk ātri viss atspēlējas.Tikai Aips nebūs jālikvidē,tas nolikvidēsies pats.Līdz pagājušajai nedēļai domāju par Koluža kungu labu,tagad vairs nē.Lai veicas vēlēšanās.Nevajadzēja tev to parakstiņu likt apakšā,vai kā nevajadzēja.Cilvēki jau nav muļķi.Uzreiz saprata,ka tam visam apakšā stāv vēlēšanas.

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 20:39

to no malas

Smaidīgi gan, jautrība sit augstu vilni, tikai tai trešajā bildē tas mūsu Josifs tā štruntīgā rakursā nobildēts, tās izcilās ūsas nevar redzēt

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 20:33

!?

Izrādās ka tomēr vidzemnieki atkal ielikuši, viņi piketēja ar visiem bērniem

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 19:50

to to

J20.03.2013. 18:49:37 vai varbūt paranojiķe, kura nav informēta par to, ka notiks nevis reorganizācija, bet gan likvidācija. Ņemsim vērā to, ka deputāti, saviem bērniem, ne vienmēr precīzi nodod informāciju

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 19:46

VID

Pilnīgi slepens ziņojums VDI, steidzami atskaitieties, cik darba līgumi tika noslēgti ar piketētājiem, cik AIPS nomaksās nodokļos par darbinieku izkalpināšanu piketā.

pirms 7 gadiem, 2013.03.20 19:41

Vietējās ziņas