Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Pasažieru pārvadātāji pārmet Satiksmes ministrijai un Autotransporta direkcijai 19

Pasažieru pārvadātāju grupa, kurā ietilpst arī Bauskas uzņēmums SIA «Aips», izplatījusi paziņojumu par pasažieru pārvadājumu kvalitāti maršrutos uz Jūrmalu, Bausku un Ogri. Pārmetumi galvenokārt izteikti Satiksmes ministrijai (SM) un valsts SIA «Autotransporta direkcija» (ATD).SIA «Aips» vadītājs Uldis Kolužs «Bauskas Dzīvei» paskaidroja, ka paziņojuma mērķis ir paust sabiedrībai savu viedokli, kā arī atspēkot akciju sabiedrības «Liepājas autobusu parks» izplatīto informāciju. Viņš skaidro, ka līgums ar ATD par darbu maršrutā Bauska-Rīga bija noslēgts līdz 2012. gada 31. decembrim.  Pārvadātāji piedāvājuši to pagarināt vismaz uz gadu, kad paredzēts beigt tiesvedību iepriekšējā konkursa rezultātu apstrīdēšanā. Taču ATD izvēlējusies rīkot jaunu konkursu. Tajā bijis arī nosacījums, ka uzvarētājam jāsāk darbs no 1. janvāra. Kad par tādu Bauskas līnijā tika izraudzīts SIA «Sabiedriskais autobuss», izrādījās, ka uzņēmums tam tehniski nav gatavs. ATD lūdza esošos pārvadātājus pastrādāt vēl vienu mēnesi. «Vai tas ir normāls bizness - plānot darbus uz mēnesi? Man visi līgumi ar šoferiem beidzās 31. decembrī. Pārformēt tos, kā arī virkni citu līgumu ar citiem partneriem uz mēnesi nav nopietni. Tāpēc mēs arī nepiekritām šādām prasībām. Savukārt direkcija līdz ar jaunajiem pārvadātājiem sāka apmelošanas kampaņu, ka dēļ mūsu it kā nevēlēšanās strādāt radušās problēmas pasažieru pārvadājumos. Tās esot jāpiecieš līdz februārim, kad jaunie pārvadātāji būs iestrādājušies, sagādājuši pienācīgu tehniku, apmācījuši šoferus. Bet konkursa pieteikumā viņi taču bija norādījuši, ka ir gatavi strādāt no 1. janvāra!» skaidro U. Kolužs. U. Kolužs piebilst, ka pašlaik tiek apkopota informācija par jaunā pārvadātāja darbu, pakalpojuma servisu, tostarp pasažieru sūdzības par kavētājiem reisiem. Tāpat tiek apkopoti dati par konkursā iesniegtajām pakalpojuma dempinga cenām, kuras bija vairāk nekā par 30 procentiem zemākas nekā citu uzņēmumu piedāvājums. «Pēc būtības uzvarētāju piedāvātās pakalpojumu cenas var segt tikai degvielas izmaksas un autovadītāju darba algas. Tātad par ieguldījumiem uzņēmuma attīstībā netiek domāts. Varbūt tam nauda tiks meklēta kaut kur citur. Mums neizprotama ir Satiksmes ministrijas un ATD rīcība, kuras rezultātā katrus pāris gadus maršrutu tīkla daļas «Centrs 1», tātad arī Bauskas virzienā, mainās pārvadātāji. Šādā situācijā cietēji ir pasažieri. No tā cieš arī nozares prestižs kopumā,» tā U. Kolužs. Viņš arī piebilst, ka savāktie materiāli, visticamāk, kalpos jaunas tiesvedības sākšanai. «Bauskas Dzīve» līdztekus dažām pozitīvām atsauksmēm turpina saņemt braucēju iebildumus par jauno pārvadātāju. Braucēji pauž neapmierinātību par kavētajiem reisiem. Vislielākās iebildes ir par sarkanās krāsas mazas ietilpības autobusiem, kurus uz sāniem rotāto uzrakstu dēļ tauta nodēvējusi par «čigāniem». «Visu cieņu čigāniem, viņi ne pie kā nav vainīgi, bet esmu kategoriski pret, ka par valsts daļēji dotēto, tātad arī manu, nodokļu maksātāja naudu, Rīgas-Bauskas maršrutā kursē autobusi ar šādiem uzrakstiem,» tā redakcijai norādīja Voldemārs no Bauskas. Savukārt Laima no Vecsaules pagasta izteica pārmetumus, ka sarkanajos autobusos neesot iespējas novietot bagāžu. Braucot no Rīgas, viņai nācies gaidīt nākamo autobusu, jo bērnu ratiņiem mazajā autobusā nav bijis vietas.  «Bauskas Dzīve» noskaidroja, ka sarkanie mazas ietilpības autobusi kursē četras reizes dienā. Turklāt arī laikā, kad braucēju skaits no Rīgas nav mazs. SIA «Sabiedriskais autobuss» vadītājs Vitālijs Komars paskaidroja, ka sarkanie mazās ietilpības autobusi joprojām turpinās braukt Rīgas-Bauskas maršrutā. Ir divi tādi autobusi, kuri dienā veic četrus reisus abos virzienos.

Pievieno komentāru

Komentāri 19

bāc

Uldi, kur var parakstīties par to, lai bbusisti ar visu saulaino komaru aizvāktos, lūdzu savāciet parakstus un iesniedziet ATD, te nav ko savā sulā vārīties.

pirms 7 gadiem, 2013.01.16 11:22

B buss

Tas ir pliķis visiem čīkstētājiem,no mūsu firmas pārstāvjiem ,par to,ka jūs palīdzējāt noēst AIPA pakalpojumus un ne slikakajā izpildījumā.Tagad jums jāsamierinās ar to,ko mēs jums atļausimies sniegt.Pariezi viņš raidījumā izteicās,vietējie māk tikai sūdzēties vietējai avīzīte. Visi domā ka AUZĀNS pacels jautājumu augstākā līmenī,tas nenotiks,jo kurš no BAUSKAS DZĪVES vis vairāk mūs reklamēja ?

pirms 7 gadiem, 2013.01.16 09:52

Jūrmala! Parceliies uz savu Jūrmalu un dzīvo nost! Nebojā te Zemgales gaisu!!

pirms 7 gadiem, 2013.01.13 22:42

xyz

Lūdzu rakstam visu par šīm nejēdzībām tieši Satiksmes ministrijai vai Auto direkcijai. Jo šajās dienās televīzijas intervijā izskanēja firmas pārstāvja paziņojums, ka baušķinieki ir ļoti apmierināti ar viņu piedāvāto pakalpojumu un neesot nevienas pretenzijjas. Bauskas Dzīves forumā "maļamies" tikai mēs vietējie, amatpersonas te neielūkojas! Aipa laikā piektdienās pat bez iepriekš pirktas biļetes vienmēr varēja sēdvietu dabūt, bet tagad, tajos mazajos "kroplīšos" (labi, ja tiec iekšā), jāstāv kājās, pat nav stieņa, kur pieturēties, "jākarājas gaisā". Nedrošs, bīstams brauciens. Bet mājās taču gribas tikt... Kamēr jaunais pārvadātājs nespēj nodrošināt kvalitāti, atgriežiet steidzami Aipu !!! Un neesmu es Koluža fans.

pirms 7 gadiem, 2013.01.13 21:35

Bauskis

Uldi, tiešām rosini tiesvedību un pierādi, ka vari cīnīties, jo no 1. janvāra uz Jūrmalu tiesām tikt ir problemātiski, mikriņi nemaz laika nekursē, šoferi nezin, kur braukt, artī neapstājas pieturās, brauc pasažieriem garām, tiešām satiksmē Rīga- Jūrmala valda haoss.

pirms 7 gadiem, 2013.01.13 13:22

jūrmala

Esmu spiesta regulāri kavēt darbu, jo Kauguros uz Rīgu braucosie mikriņi neapstājās. jo ir pilni. Tas ir murgs. Meklēju iespēju braukt ar nelegālajiem

pirms 7 gadiem, 2013.01.13 07:59

CVHMVC

SKAT--- TRIS B 34 ,35 ,36 PELEKAS SETRAS-- NO BIJUSJA SALDUS A P ..BET SARKANIE MAZIE RE AIZMUGURE UZLIME NO BELJGJU FIRMAS ..LOLI JUS VACIJA ,KAS TEICA KOMENTARAA...

pirms 7 gadiem, 2013.01.12 21:31

zuupa

Ar nepacietību gaidu aipsa atgriezšanos līnijā Bauska-Rīga.Tu esi cīnītājs Uldi,nepadodies,mēs ticam tev.Un lielākā daļa mūldētāju pat tava pirdiena nav vērti,skaudīgie divkoši.

pirms 7 gadiem, 2013.01.12 21:15

to Taapat

Kādu laiku vēroju šo komisko situāciju no malas. Bet šitādas asprātības lasot smējos vēderu turēdams. ... šī diemžēl ir problēma visā Latvijā. "investoriņi" pateicoties mūsu ierēdnīšu alkatībai un muļķībai dara ar mūsu nodokļu naudiņu ko grib. Par brīvo konkurenci runā visvairāk tie ,kuri paši to neievēro. Nekur mēdijos nav izskanējis šis labdara investora vārds,
kurš gatavs 3-5 gadus strādāt ar zaudējumiem aplaimojot Bauskas iedzīvotājus ar braucieniem uz Rīgu.Kas būs pēc šiem 3-5 gadiem ???? Līgumu taču plāno slēgt uz 12 gadiem. Par šī investora "nopietnību" jau vien liecina fakts ka darbību nevarēja uzsākt ar 1 janvāri. Ja runā par tiesvedību - ir jāsaprot ka tiesāšanas notiek ar Valsti (satiksmes min. un ATD) un var sanākt tā ka zaudējumi pārvadātājiem būs jāmaksā no mūsu nodokļiem.

pirms 7 gadiem, 2013.01.12 15:09

Alex

Ai, ai Koluža kungs, vai tiešām Jums nav kauns pašam te komentēt visādus murgus un publiski uzvesties kā mazam bērnam mēģinot kādam iestāstīt ka Jūsu autobusi jeb pareizāk sakot pagājuša gadsimta grausti ir labāki par jaunā pārvadātāja autobusiem, jāpiekrīt komentētājam, ka jaunā parvadātāja sliktākais autobus ir tāda līmeņa kā AIP regulari palaistie busi. Ja runa ir par pakalpojumu, tad nu tomēr autobus pats par sevi izsaka visu.

P.S. vispar nespēju saprast, kur cilvēks, kas ir novada domē var būt tik stulbs, lai vispār varētu gvelz tādas muļķības, es domāju, ja Kolužs panāktu, ka viņam atkal uztic šo maršutu, pret to vnk vajadzētu piketēt un parādīt šim kungam, ka mēs neesam gatavi izmantot viņa pagājušā gadsimta pakalpojumus!!!

pirms 7 gadiem, 2013.01.12 14:23

x

Bauskas iedzīvotājiem neviens pārvadātājs nebūs labs. Varētu braukt kaut ecolains, tāpat būs slikti. Kas attiecas uz jauno pārvadātāju, nekādas atšķirības no iepriekšējā, jo šoferī jau pārsvarā tie paši.

pirms 7 gadiem, 2013.01.12 12:39

Taapat

Darba specifikas dēļ uz Rīgu nākas braukt neregulāri, tomēr decembrī un janvārī braucu regulāri. Starpība starp aips un SA ir jūtama. SA ir gālvastiesu pārāks: lielie autobusi - super, bet tie mazie sarkanie - aips lielo autobusu līmenis.
Tas, ka jauns tirgus dalībnieks ienāk ar dempinga cenām ir normāla prakse, tāda diemžēl tā ir brīvas konkurences apstākļos, ulži! Jebkuram jaunam tirgus dalībniekam (jebkurā nozarē) stratēģiski jārēķinās, ka pirmie 3-5 gadi labākajā gadījumā nenesīs lielus mīnusus.
Ulži, tas ka kāds piedāvā pakalpojumu par zemēku cenu kā aips, jums par nožēlu a priori nenozīmē, ka uzņēmums nedomā par attīstību, attīstībā var ieguldīt arī naudu no citiem finansēšanas avotiem (drošvien vārds investors būs dzirdēts kādos "baisos" nostāstos).
Kā arī kaut kā nemanijās jūsu domāšana par uzņēmuma attīstību, jo kopš aips atkal veica pārvadājumus uz un no Rīgas man nav izdevies manīt kādu tiešām jaunu (svaigu) autobusu šajā maršrutā.
Jūsu runas par jaunu tiesvedību, laikā kad jaunais pārvadātājs ir uzsācis darbu sev svešā maršrutā, protams stratēģiski ir pareizas, jo aips *** ir aizmirsušies, bet jaunie ir svaigā atmiņā.
Tad nu lai veicas sagaidīt brīdi, kad pārvadājuma maršrutā nebūs tiešo konkurentu un būs iespējams ar pārējiem pārvadātājiem sarunāt "godīgu" cenu!

pirms 7 gadiem, 2013.01.12 11:41

.

Man arī piegriezusies tā nenormālā kavēšanās, nu kāds tam var būt iemesls? Un šoferi kā tādi kungi, pat aci nepamirkšķina, ka viņi ir vainīgi. Es tak rēķinos ar savu laiku!!!!

pirms 7 gadiem, 2013.01.12 11:07

regulārs pasažieris

Man tas "sabiedriskais autobuss" ir apnicis līdz...jo autobusi nekursē pēc grafika, šodien 11.01.2013. autobuss no Rīgas 19.30 pārpildīts ...autobusu pieturās, cilvēki lūdzas šoferītim paņemiet mūs, jo 2 autobusi pabraukuši garām...mēs pieturās salstam stundu.
Paldies šoferītim, kas uzņēma visus pasažierus !!!!

pirms 7 gadiem, 2013.01.11 23:28

braucēja

Tad lūk kādas tās pasaules beigas,Šlesera pakalpiņi vēl kārtīgi turas .Jo ir kārtīgi samaksāta nauda lai Bauskas AIPU noslaucītu no zemes virsus. Jo tagad ja ir nauda var kur to atmazgāt un kāds tur brīnums ka tiek arī Šleseram un viņa kalpiņiem,bet tas nēies ilgi jo Dievs kas visu ir radījis seko visām nētaisnībām un pienāks laiks katram par saviem darbiem tiks atmaksāts.Lai Bauskas AIPS turas un tiesājas par netaisnību,

pirms 7 gadiem, 2013.01.11 21:08

janis

Ja super tie sarkanie autini ne kajas kur izstiept un ja vel blakus kads apsezas,zinu ka vacija pirlasniekus ar tiem parvadaja,ta ka salidzinajums un cela 1,5H reali laikmetam.

pirms 7 gadiem, 2013.01.11 20:48

lasītāja

Kur tik vecu bildi izvilkuši. Sen tāda autobusa nav un šoferis arī jau laiku nestrādā Aizkraukles ATU? Bet vispār jau uz zemes nav taisnības, dūrei tik spēks....

pirms 7 gadiem, 2013.01.11 20:14

pasažieris

Acīm redzams korupcijas darijums! Kas tas par konkursu, ka normālu pasažieru pārvadātāju momaina kāda blēdīga kompānija, kurai nav pat piemērotu autobusu starppilsētu pasažieru pārvadāšanai??? Izskatās, ka, ministrijas un direkcijas ierēdnīši bez jūdasa grašiem neiztika. Te droši varētu būt darbs Jutai.

pirms 7 gadiem, 2013.01.11 18:38

Vietējās ziņas