Pieprasīs apvedceļa būvi 17

Vienlaikus ar starptautiskās dzelzceļa maģistrāles «Rail Baltica» projektēšanu un izbūvi jātop arī Bauskas apvedceļam. Tādu nostāju domes ārkārtas sēdē 2. decembrī paudīs Bauskas novada domes deputāti.

Novada administrācijas attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja Ilze Tijone informē, ka par šādu nostāju deputāti vienojušies darba sanāksmēs. Tā izskanējusi arī maģistrāles ietekmes uz vidu novērtējuma (IVN) publiskās apspriešanas laikā Bauskā novembrī. Deputāts Uldis Kolužs uzsvēra, ka pilsētas ielu tīkls, milzīgā tranzīta satiksmes plūsma, kurai aizvien ir tendence pieaugt, nav savienojama ar papildu tehniku, kas izmantos Bauskas ielas un pilsētas pievedceļu dzelzceļa maģistrāles izbūves laikā. Tādēļ pašvaldība rosinās Satiksmes ministriju aktivizēt Bauskas apvedceļa izbūvi, kas perspektīvā būtu ātrgaitas šosejas Saulkalne–Ārce–Lietuvas robeža viens no posmiem.

Viens no argumentiem šādam pašvaldības uzstādījumam ir IVN paustā norāde par ieteicamajiem pasākumiem, kas paredz, lai maģistrāles būves laikā netiktu negatīvi ietekmēta satiksmes intensitāte, sabiedriskā transporta maršruti un ielu noslogojums. Apzinot reālo situāciju, Bauskas apkaimē dzelzceļa būvniecības laikā šo prasību var ievērot, tikai izbūvējot apvedceļu. Domes ārkārtas sēdē nolemtais kalpos kā papildu arguments baušķenieku attieksmē pret maģistrāles «Rail Baltica» būvi.

Pievieno komentāru

Komentāri 17

pavasars

Bon jour, pamodāties, brīnums, vēl jau varēja pagaidīt gadus divpadsmit.

pirms 5 gadiem, 2015.12.01 22:10

Petuhs

Vel putniem varētu apvadceļu lai ar savām fūrēm un traktoriem kas kaisa putnu sūdus pa ceļa malām nebraukā pa pilsētu.

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 09:20

naivs jautājums

vieglāk nebūtu likvidēt tos "gaiļus" kas šos putnu sūdus taisa, un ne tikai sūdus....

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 09:57

joptv

ar apvedcelu bauska ari nobeigsies ,izmirs , paliks tikai dome un pensionari
paskataties uz lielvardi ,aizkraukli , koknesi , galu gala uz saulkrastiem !

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 08:46

nezinim

Lielvārdei apvedceļš!!!! Koknesei arī !!!!! Jā stulbeņu pilna pasaule!!!!

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 09:15

dalibnieks-nezinim

Tu par sevi runā.Ar tiem stulbeņiem pilna pelēkā māja. To kad nemāk paņemt naudu kas caur pilsētu brauc........ Pāķi ir un paliek pāķi ieskaitot TEVI.

pirms 5 gadiem, 2015.12.04 18:44

to joptv

Varētu padomāt, ka fūres mums ceļ uzņēmējdarbību.

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 09:03

fakts

komentētāji ir pusjukuši - katrs velk deķi kaut kur. PROTAMS, KA VAJAG APVEDCEĻU

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 09:17

perspektīva

un staltais rātsnams sveicinās vien baušķeniekus, atgriežoties pēc garā darba cēliena no Rīgas

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 09:59

IUFDS

Bauskai tranzīts dod vismaz kaut kādu naudu un darba vietas. Darbs kafejnīcām, nauda veikaliem, to strādājošiem. Ja būtu daudz darba vietu, tad šīs varētu upurēt. Bet.
Tā kā Bauskā ir nedomājoša dome, un tādi paši iedzīvotāji, tad pat tie uzņēmēji, kas te gribēja kaut ko dibināt, to neizdarīja un nedarīs. Iedzīvotāji noraidīja visus uzņēmumus, kas kaut ko vēlējās šeit attīstīt (Saint Gobain u.c) , tādēļ Bauskai paredzu švakas izredzes. Kas te gribēs braukt un dzīvot? Reāli jau nekādu darba vietu nav. Iedzīvotāji te ir inerces pēc, bet viņu pēctečiem Bauskā palikt nebūs motivācijas.
P.S. Jelgavā ražotnēm dod zemi pa brīvu un komunikācijas, lai tikai uzņēmumi nāktu pie viņiem.
Ventpils', uzņēmumiem, kas ražo produktus ar augstu pievienoto vērtību pat ir gatavi dot jaunas ražotņu ēkas.
Nākošreiz padomājiet ko vēliet.

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 15:06

...

lai paustu viedokli ir jāiepazīstas ar ekonomikas pamatrādītājiem

pirms 5 gadiem, 2015.12.03 08:53

dalibnieks

Pilnīga taisnība viduvējības ar provinciālu domāšanu sapņo par SŪNA CIEMU. Māk tik raudāt cik labi Lembergam u.t.t. paši negrib ne paka...u pakustināt.

pirms 5 gadiem, 2015.12.04 18:52

jā Uldiņ

apvedceļs Bauskai būtu ģeldīgs vien tajā gadījumā, ja braucot pa to ceļš līdz Rīgai un otrādi līdz Lietuvas robežai būtu garāks, nekā caurbraucot Bausku. Cik pilsētu ir iznīkušas ceļiem aizvirzities garām tām, pilna pasaules vēstures grāmata. Kādēļ gan tranzītbraucējam būtu jātērē laiks un nauda, lai iebrauktu Bauskā, ko viņš šeit nav redzējis?

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 15:15

Uldiņ,

tu tagad dzen demagoģiju jeb tas tev nopietni, ja pat bērnam ir skaidrs, ka līdz ar apvedceļa ierīkošanu smagajam tranzītam Bauska būs slēgta. Runa ir par tiem tranzīta autobusiem un vieglajām mašīnām, kuras caaurbraucot var redzēt Rimi laukumā piestājam, bet ne pie rātsnama, ne arī Bauskas pils

pirms 5 gadiem, 2015.12.03 15:48

Uldis

Kārtējo reizi nepārdomāti komentāri.... Tranzīts nav tas, kas veicina Bauskas novada attīstību. Smagās mašīnas sašķeļ pilsētu, piesārņo gaisu un rada neciešamus apstākļus iedzīvotājiem. Bauska bez smagajām mašīnām tikai kļūs skaistāka un tūristiem pievilcīgāka. Apvedceļš ir jābūvē reizē ar Rail Baltica, citādi tas paliks tikai kā sapnis. Tas, ka Bauska kļuvusi par Rīgas guļamtelpu ir taisnība un tā tas arī pamatā paliks, jo tāda ir valsts politika - visu centralizēt un savilkt ap lielajām pilsētām.

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 15:49

Iufds

Sapno talak par turismu. Pa nakti te maz kas paliks, un labi, ja kadu eiro atmetis pusdienam. Riga ir palak tuvu, nav iemesla palikt pa nakti. Ko tad vakara daris? Uz easy baru ies?
Nevajag visu novelt uz valdibu, kura, protams, nav dieva davana. Bet pasvaldibai ir jadoma ar galvu. Pat Eiropas naudu nejedz panemt aizbildinoties ar "parak birokratiski un sadezgiti". Sads Abelnieka komentars bija viena no BDz.
Jaa, gulamrajons ar pensionariem, kas paliks ar vien tuksaks. Ar argumentaciju no mana iepriekseja komentara.

pirms 5 gadiem, 2015.12.02 22:56

Uldiņ,

atbilde tev "ielēca" nedaudz augstāk, cerams pamanīsi.

pirms 5 gadiem, 2015.12.03 15:51

Vietējās ziņas