Pircējus samulsina «Spilvas» mārrutku reklāma 6

Uzņēmums «Spilva» īstenojis savdabīgu reklāmas projektu, kas samulsinājis pircējus. Ar tikko nopirktu mārrutku burciņu «Bauskas Dzīves» redakcijā pirms pāris dienām ieradās kāds baušķenieks. 200 gramu mārrutku burciņas sarkano vāku rotā uzraksts «Spilva». Taču uz burkas uzlīmētā etiķete liecina, ka tajā ievietotais produkts ir «Galda mārrutki» - krieviski «Hren stolovij». Zemāk rakstīts, ka produkts atbilst Latv. PSR 87. - 88. gada standartam. Respektīvi, uz burciņas etiķete tieši tāda, kādu daudzi ļaudis atceras no padomju laikiem. Par lielveikalā «Maxima» iegādāto produkciju baušķenieks bija sašutis. «Es ļoti ceru, ka mārrutki burciņā nav no 1988. gada. Bet vai tiešām etiķetes no tiem laikiem ir saglabājušās, un tagad, krīzes situācijā, uzņēmums tās licis lietā?» vaicāja pircējs.Apskatot produktu rūpīgāk, «Bauskas Dzīve» konstatēja, ka etiķete tiešām ir teju analoģiska padomju gados ražotajām. Tomēr malā ir neliels uzraksts uz sarkana fona: «Brīnies! Jā, tādi mēs bijām pirms 20 gadiem!» Līdzās tam vēl mazākiem burtiem ir visa informācija par ražotāju, kas liecina, ka tas ir «Spilvas» produkts, kas ražots mūsdienās. SIA «Spilva» sabiedrisko attiecību konsultants Andris Zeļenkovs «Bauskas Dzīvei» apliecināja, ka šī ir tikai reklāmas kampaņa. Savā jubilejā «Spilva» sagādājusi pārsteigumu tiem mārrutku un tomātu mērces cienītājiem, kas atceras, kā šie produkti izskatījās pirms 20 gadiem un vēl senāk.  Uz ierobežotās jaunās sērijas burciņām ir atgriezušās vecās etiķetes - tādas, kādas tās bija pagājušā gadsimta septiņdesmitajos un astoņdesmitajos gados, Bulduru sovhoztehnikuma laikos. «Lai arī kā gadu gaitā būtu mainījies produktu izskats, garša šo laiku bija un ir nemainīgi laba!» piebilst A. Zeļenkovs.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas