Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Sākta DUS «Lukoil» veikala rekonstrukcija

Jau pāris nedēļu Bauskas pievārtē notiek SIA «Lukoil Baltija R» piederošās degvielas uzpildes stacijas (DUS) veikala rekonstrukcija. Firmas mazumtirdzniecības direktores pienākumu izpildītāja Inese Ulmane stāstīja, ka rekonstrukcijas laikā ievērojami paplašinās tirdzniecības telpu, ierīkos kafijas zonu un uzlabos labierīcības.«Pārbūvi plānojām, izpētot tirgu un aptaujājot klientus. Darbus paredzēts pabeigt jūlija nogalē. Autovadītāju rīcībā tiks nodota moderna stacija ar plašu veikalu,» stāsta I. Ulmane. Klientiem svarīga esot ne tikai degvielas cena un kvalitāte, bet arī labs serviss un pieejamo pakalpojumu klāsts.Par pārmaiņām konkurentuzņēmumā nesatraucas tuvumā esošo benzīntanku «Statoil» un «Neste» pārstāvji. SIA «Neste Latvija» mārketinga un klientu attiecību vadītāja Ilze Pērkone sacīja, ka bijušā Bauskas rajona teritorijā «Neste» saviem klientiem nodrošina ne tikai iespējami zemāko cenu par augstas kvalitātes degvielu, bet arī ar partneru palīdzību pilnu papildu pakalpojumu klāstu.  Trijās degvielas uzpildes stacijās «Neste» - divas ir Bauskā, viena Iecavā - klienti var iepirkties «Narvesen» veikalā un paēst ātrās apkalpošanas restorānā «Hesburger». Kompānija arī tik sāpīgi nejūt degvielas tirgus samazināšanos, kuras iemesls ir iedzīvotāju zemā rocība un «pelēkā» degviela. «Neste» līdztekus jau tā izdevīgajai cenai cenšas piedāvāt vēl zemāku maksu lojāliem klientiem - DUS «Neste» karšu īpašniekiem.Lai uzlabotu darbu, klientu aptauju veicis arī uzņēmums «Latvija Statoil». Reaģējot uz klientu vēlmēm, DUS «Statoil» vasarā sāka aukstās zupas, salātu, makšķernieku piederumu un velosipēdu atribūtikas tirdzniecību. Kompānijas komunikācijas vadītājs Artūrs Eglītis atzina, ka vislielākā uzmanība tomēr pievērsta pamatproduktam - degvielai un tās kvalitātei. Kaut gan makroekonomiskās tendences rāda nelielu pieaugumu, to nevar attiecināt uz parasto patērētāju.  A. Eglītis apstiprina, ka degvielas tirgū vērojams kritums, jo plānāks ir iedzīvotāju maciņš: «Iedzīvotāji brauc mazāk, taupa, taču joprojām svarīga ir degvielas kvalitāte un apkalpošana. Tirgu ietekmē arī kontrabandas degviela. Pēdējās aptaujas liecina, ka ap 30% iedzīvotāju ir iegādājušies kontrabandas degvielu vai arī plāno to darīt. To jūt arī degvielas uzpildes stacijās. Ceram, ka valsts ekonomika atveseļosies un tiks plānveidīgāk domāts par to, kā veicināt iedzīvotāju pirktspēju un izskaust «ēnu» ekonomiku.»

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas