Sola pārskatīt autobusu kustības sarakstu 16

Pirmajā dienā, kad sāka kursēt eksperimentālie reisi maršrutā Bauska - Dzimtmisa, uz tikšanos ar Bauskas rajona Padomes (RP) vadību ieradās valsts SIA «Autotransporta direkcija» valdes priekšsēdētājs Andris Lubāns. Viņu interesēja jaunatklātie reisi, kā arī biļešu cenas tajos.RP priekšsēdētājs Aivars Okmanis «Bauskas Dzīvei» paskaidroja, ka līdz šim nekad direkcija nav tik ātri reaģējusi uz pārmaiņām pasažieru pārvadājumos: «Ceturtdien, 8. janvārī, sēdē pieņēmām lēmumu par eksperimentālo reisu atklāšanu, jau sestdien zvanīja no Autotransporta direkcijas un izteica vēlmi pirmdien ar mums tikties.»A. Lubāns skaidroja, ka pēc sarunas ar Bauskas rajona vadību direkcija pārskatīs starppilsētu maršrutus, iespējams, dažus ekspreša reisus pārveidos par parastajiem: «Mēs radīsim iespējas iedzīvotājiem pārvietoties dažu pieturu attālumā, taču vienlaikus no sava komforta vajadzēs atteikties tiem, kuri izmanto eksprešu maršrutus.»  A. Lubāns arī apgalvoja, ka netraucēs rajona Padomei īstenot savu lēmumu par eksperimentālajiem reisiem. Taču tiks pārskatīts kopumā kustības saraksts maršrutā Bauska - Rīga. To varētu izdarīt mēneša laikā. SIA «Aips» noteiktās zemās biļešu cenas A. Lubāns atteicās komentēt, piebilstot, ka ir jāizvērtē visi faktori: kādas ietilpības autobusi tiek izmantoti, kā tie ir noslogoti. A. Lubāns atzina, ka līdz šim codiešiem patiešām bijusi ļoti laba satiksme. Dienā te abos virzienos piestāja vairāk kā 40 autobusi. Diemžēl reforma tālsatiksmes pārvadājumos šo situāciju var pasliktināt. Taču direkcijas uzdevums ir domāt arī par tiem pasažieriem, kas brauc starppilsētu reisos. «Nepiekrītu pārmetumiem, kas tik daudz veltīti SIA «Blagovest Tur». Ja konkursā būtu uzvarējusi kompānija «Aips», tad arī tā šajā maršrutā brauktu par tādām pašām cenām un saņemtu tikpat daudz iedzīvotāju pārmetumu. Nosakot cenu lats un 80 santīmu, mums nav mērķis vairāk nopelnīt, bet gan sadalīt pasažieru plūsmas. Starppilsētu maršrutos lai kāpj tie, kas brauc lielos attālumus, bet īsākiem posmiem, lai cilvēki izmanto vietējos reisus,» tā A. Lubāns.A. Okmanis norādīja, ka pārmetumi no direkcijas izskanējuši, jo lēmums pieņemts ļoti ātri, ne visus nosacījumus izdevies ievērot. Tomēr eksperimentālo reisu slēgšanu direkcija neesot pieprasījusi. A. Okmanis piekrita, ka ir jāveic korekcijas kustības sarakstā. Jo paralēli laist vietējos un starppilsētu autobusus ekonomiski patiešām nav izdevīgi. «Būtībā te ir strīds starp diviem uzņēmējiem, bet beigās valsts par to maksā. Iet tukši autobusi uz Rīgu, kurus mēs visi dotējam,» atzina A. Okmanis.

Pievieno komentāru

Komentāri 16

hmmm....

Okmanis sāk jau līdzi dziedāt ATD nez cik šim piesolīts??? Tukši autobusi, kurus mēs dotējam.... Labāk būtu paklusējis!!! Un cīnījies par saviem rajona ļaudīm un rajona uzņēmējiem!!! Algu sev palielināja, bet kur atdeve. Galu galā mēs Tevi Okmani dotējam nekul salmus pa tukšo dari ar tak kaut ko lietas labā!!!

pirms 12 gadiem, 2009.01.17 08:36

zinātkārais

Kārtējais Šlesera sūtnis. Iespējams atkal Šlesara rodstveņņiks...

pirms 12 gadiem, 2009.01.14 02:55

A

Cilvēk ar acīm! Vēl aimirsi piebilst, ka drīz dzīvosim komunismā (ar plikām pakaļām) un tas tikai tāpēc, ka to paveica Šlesers! Kurš gan cits!

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 19:35

N-G

Cilvek ar acim.
Var redzet kas pa ,,kadru,, esi.
Ka tu zini par kaut kadiem raditajiem....?Es tev labprat paraditu labus raditajus-rajona celus iznemot A7.Gribetos redzet ko tad par celiem teiksi....Lielaka dala nav pienacigi aiztikta kops to uzbuves-ap 1985 gadu.....
Pasts vispar gandriz bankroteja.Labak izgulies vispirms un tad runa....

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 17:59

Ko tas nozīmē, ka BLAGOVEST autobusi tagad IECAVĀ autoostā stāv 30 minūtes???Tas ir kautkāds murgs!!

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 15:59

cilveks ar acim

Jūs tiek kuri stāsta visu to ļaunu par Šleseru, jūs varētu man nosaukt kaut vienu vel politiķi kurš izdarīja labi ne tikai sev bet arī tautai! Kamēr viņš ir pie varas mums uzlabojas ceļi, gaisa satiksme, drīz visi brauksim ar jauniem autobusiem. Mūsu LDZ rādītāji ir labāki ka nekad, AIRBALTIC ir lielākais un spēcīgais uzņēmums reģionā, Lidosta „Rīga” drīz paplašināsies un kļūst par starpkontinentālo, mūsu ostas ir pamatīgi noslogoti, Latvijas Pasts dabūja normālas telpas un sāka sniegt cilvēciskus pakalpojumu un var vēl un vēl turpinātu!

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 15:27

esso

nu re cik ātri atpirda Lubāns uz Bausku. Laikam ar ekspresi...

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 15:04

ATD

Mīļie cilvēki viss sabiedriskais transports pasaulē strādā ar zaudējumiem, tāpēc neparādu konkurenci rūna neiet! Aips tagad braukās par savu naudu un tikai lai vēlētāju acis izskatītos labi. Ka arī cenas neceļ rajona pārvadājumi, bet tiklīdz vēlēšanas beigsies cenas tiks paceltas, ja pēc līgumā Aipam ir jāiegādājas labāku tehniku braukšanai pa laukiem un rajona naudas nebūtu šo pasākumu apmaksāt. Tāpēc gatavojamies pēc vēlēšana bļaut uz Aipu tā ka uz Blagovestu par jaunajām cenām.

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 14:53

Cienījamā Ilona, visi viņi saņem naudiņu no mūsu kabatām, tas, ka tiesa aizliedza slēgt ar Blagovest līgumu, bet AD da jeb ar kādiem paņēmieniem dabūja Šlesera barotājus līnijā, tad šī braukšana un/vai dublēšana jau ir principa jautājums.

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 14:49

Ilona

Doma jau bija viena- lai neiet tukši Blagovest autobusi uz Rīgu, lai nedublējas, jo ļaudis mīļie, arī par tukšajiem autobusiem Blagovest saņem naudiņu no Jūsu kabatas...

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 14:39

ola bola

Bet mēs, tas ir ikdienas braucēji, ceram ka pēc visu tiesu instanču lēmuma, mēs tādu vārdu kā Blagovest, pat neatcerēsimies. Ir gan tiem tautas kalpiem nekaunības pārpārēm, atbraukt un vēl slavēt firmu, ar kuru LR TIESA neatļāva slēgt līgumus, tā vēl ir jāmāk.

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 13:46

cūkas

re kā šļeserizācijas sūtņi uz slotas atjāja uz Bausku, kad uzzināja par draudiem patukšot šļesera ziedojumu kārbiņu :-) Uzreiz "satraucas" par rajona iedzīvotāju ērtībām.

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 13:44

dace

Mieru, tikai mieru, izdomājiet, lai apmierināti ir visi braucēji, jo tie ir JŪSU klienti! JŪSU maize!
Tie, kas brauc uz darbu Rīgā, brauks. BET, vai ar Jūsu piedāvātajiem autobusiem un maršrutiem---viss atkarīgs no Jūsu reakcijas. Jo tiem, kas strādā, ir mērķis viens-nokļūt darbā īstajā laikā, pēc iespējas ātrāk, lētāk un komfortablāk.Kas te nav skaidrs?
Atkal nevarēsiet nopelnīt, nu tad meklēsiet atkal vainu sevī...Klients izvēlēsies labāko risinājumu.

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 13:40

G......

Tā tak ir konkurence! Lai blagavest pierod pie konkurences tas nav nemaz tik slikti .Lai pasažieri paši izlemj ar kuru brauk. Tak atļaujiet vienreiz tautai izlemt. Valdībai tak ir jāstrādā prekš tautas .Tak pietiks varbūt tautu vazāt aiz deguna.Starp veikaliem arī ir konkurence un nemaz tik slikti viņiem nejiet. AIPS jau uz rīgu nejiet pa ko jums uztraukties!(pagaidām)

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 13:34

Ella - to bb

Visu kas bija labi plānots un funkcionēja Latvijā sagrauj un iznīcina. Tāds ir uzstādījums.

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 13:23

bb

Nekādā gadījumā nevajag samazināt ekspreša reisus. Visvairāk vajaga tos, kuri iet 1 st.10 min., jo braukt uz Rīgu 21 gadsimtā 1 st.30 min ir vienkārši perversi. Vajag domāt par baušķinieku ērtībām.Tieši tāpēc arī daudzi grim braukt ar nelegālajiem, es arī tai skaitā, jo mani neapmierina braukšanas ilgums. Aipam šajā ziņā viss bija ļoti labi izplānots.

pirms 12 gadiem, 2009.01.13 13:13

Vietējās ziņas