Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Spriež par Bauskas apvedceļu un dzelzceļu 10

Eiropas Parlamenta (EP) deputāts Roberts Zīle piektdien, 18. oktobrī, apmeklēja Bausku. Novada domē viņš tikās ar domes priekšsēdētāju Raiti Ābelnieku, deputātiem Dairu Jātnieci, Initu Nagņibedu un Voldemāru Čaču. Sarunā piedalījās arī administrācijas darbinieki.

Attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja Ilze Tijone informēja par novadā realizētajiem projektiem, kā arī interesējās par iespējamo finansējuma piesaisti turpmākai projektu realizācijai. Pašvaldības izpilddirektors Jānis Kalinka uzsvēra problēmas ar tranzītceļu uzturēšanu.

R. Zīlem šķita dīvaina pašreiz spēkā esošā kārtība, kurā noteikts, ka, piemēram, Iecavā maģistrāles A7 uzturēšana ir valsts pārziņā, bet Bauskas pilsētā autoceļš nodots pašvaldības apsaimniekošanā. 

EP deputāts tika iepazīstināts ar pasažieru pārvadātāja «Sabiedriskais autobuss» sniegtā pakalpojuma slikto kvalitāti. «Braukšanas apstākļi šajos autobusos ir cilvēku cieņu pazemojoši. Kāpēc mūsu iedzīvotājiem ir jācieš?» vaicāja I. Nagņibeda. Deputātam tika stāstīts par veiktajām sabiedrības aktivitātēm, «Bauskas Dzīves» publikācijām, lai censtos panākt servisa uzlabošanu. Diemžēl atbildīgās valsts iestādes – Satiksmes ministrija un «Autotransporta direkcija» – baušķenieku vēlmes ignorē. 

Tika spriests par Bauskai aktuālā apvedceļa būvi. R. Zīle skaidroja, kā būtu vēlams pašvaldībai rīkoties, lai sadarbībā ar Satiksmes ministriju iegūtu ES līdzfinansējumu apvedceļa izbūvei pirms 2020. gada. 

Tikšanās laikā runāja par projekta «Rail Baltica» virzību. Tika noskaidrots, ka joprojām nav galīgā varianta, vai jaunā dzelzceļa līnija šķērsos Bauskas novadu, vai uz Lietuvu tiks būvēta caur Eleju. R. Zīle pauda šaubas, vai no šīs dzelzceļa līnijas būtu efektīgi izbūvēt sliežu atzaru uz topošo Bauskas industriālo parku.

Deputāts interesējās par termiņuzturēšanās atļauju izsniegšanu Bauskā. Tika spriests arī par citām politisko procesu aktualitātēm..

Pievieno komentāru

Komentāri 10

baiba

Dusmām nav robežu,varētu izteikties,bet kas tie par idiotiem sēž domē,visa eiropa dragā mūsu ceļus,bet tie tik sēž un audzē dibenus

pirms 6 gadiem, 2013.10.19 19:27

moins

uzbūvējiet apvedceļu un bauska izmirs pavisam ! paskataties uz saulkrastiem!

pirms 6 gadiem, 2013.10.20 11:43

Tobis

Par Saulkrastiem nav tik viennozīmīgi, cik zinu, kopš uzbūvēts apvedceļš, Saulkrasti kļuvuši par pieprasītāku kūrort-miestu, jo tur ir mierīgāk, tīrāks gaiss utt. Bet tas ir kūrurta tipa miests pie jūras, tāpēc salīdzināt ar Bausku patiesībā nemaz nevar.

pirms 6 gadiem, 2013.10.21 18:56

tu-es

Taču teica ka ies vilciens cauri Bauskai, atkal domā. Nu kas tas ir?

pirms 6 gadiem, 2013.10.20 11:55

Jāa

un kas tad piekrita pārņemt Bauskas pilsētas autoceļu apsaimniekošanā?????

pirms 6 gadiem, 2013.10.20 12:41

Jāa

un kas tad piekrita pārņemt Bauskas pilsētas autoceļu apsaimniekošanā?????

pirms 6 gadiem, 2013.10.20 12:41

non

Kadu apvadcelu caurbrauceji seit uztur dzivibu!

pirms 6 gadiem, 2013.10.20 13:08

caurbraucējs

Caurbraucējs jau tāpēc ir caurbraucējs, ka brauc Bauskai cauri, izdangā ielu, piedūmo un pietrokšņo gaisu, bet kāds labums pilsētai ir, piemēram, no fūrēm, kas brauc Bauskai cauri neapstājoties un bieži vien ne jau ar 50km/h.

pirms 6 gadiem, 2013.10.20 18:34

Vietējās ziņas