Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

«Swedbank» brīdina par viltus e-pasta vēstulēm, kas tiek sūtītas bankas vārdā

Šodien vairāki «Swedbank» klienti saņēmuši viltus e-pasta vēstules, kas sūtītās it kā bankas vārdā ar lūgumu apstiprināt savu e-pasta adresi, noklikšķinot uz saites, kurā pēc tam tiek lūgts ievadīt internetbankas paroles. «Swedbank» aicina klientus to nedarīt un šo e-pastu izdzēst. Bankas preses sekretāre Kristīne Jakubovska biznesa portālam «Nozare.lv» norādīja, ka šis ir klasisks un pasaulē izplatīts veids, kā mēģina maldināt cilvēkus un uzzināt viņu konfidenciālos datus. Šādus gadījumus saucot par «phishing». Jakubovska apgalvoja, ka banka pārbauda šo gadījumu. Viņa arī pateicās klientiem par modrību, atgādinot, ka banka nekad nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai - ne e-pasta, ne zvana veidā. Jakubovska arī uzsvēra, ka «Swedbank» nodrošina internetbankai augstākā līmeņa aizsardzību un aicina klientus sargāt savus konfidenciālos piekļuves datus. Ja klientam rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, viņi tiek lūgti sazināties ar banku.

Pievieno komentāru

Vietējās ziņas