Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Uzņēmēji nesaudzē ceļus 10

Valsts un pašvaldību pārziņā esošie ceļi kā ik pavasari ir kritiski. Lai brauktuves kaut cik saglabātu, vairākos posmos noteikti braukšanas ierobežojumi.

Viens no visgrūtākajiem valsts ceļa posmiem braucējam ir no Vecsaules pagrieziena gar Mēmeli līdz Jaunsaulei, tālāk līdz Skaistkalnei. Tā sākumā uzstādīta masas ierobežojuma zīme, liedzot braukt automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 10 tonnu. «Bauskas Dzīve» trešdien, 10. aprīlī, konstatēja, ka karjerā pie Teiveniem automobilī tiek lādēta krava. Pēc laika smagsvara automobilis «Volvo», pārvarot milzu dubļu rises, uzbrauca uz valsts ceļa un devās Bauskas virzienā. Pie Līčiem mašīna nogriezās pa labi, pa pašvaldībai piederošo ceļu aizbrauca uz Vecsauli, no kurienes tālāk pa asfaltu turpināja braukt Bauskas virzienā. Izzinot ceļa zīmju darbības principus, «Bauskas Dzīve» konstatēja, ka formāli vadītājs noteikumus nav pārkāpis. Zīme «Masas ierobežojums», ja pie tās nav papildu informācijas plāksnītes, darbojas tikai līdz nākamajam krustojumam. Tādējādi vadītājs spēj izvairīties no šīs zīmes ievērošanas. Autoceļa īpašnieks, valsts akciju sabiedrība «Latvijas Valsts ceļi» (LVC), savu darbu veikusi formāli, līdz ar to nav pamata iebilst par brauktuves izpostīšanu nedz vietējiem iedzīvotājiem, nedz pašvaldībai, jo arī tai piederošajā ceļa posmā nav noteikti braukšanas ierobežojumi. «Bauskas Dzīve» noskaidroja, ka viens no karjera apsaimniekotājiem ir Juris Biķernieks. Viņš esot vienojies ar Rīgas firmu «ETP serviss», ka tā no karjera ņem smiltis. Taču bijusi noruna, ka darbus veiks tikai tad, kad to ļaus brauktuves stāvoklis. J. Biķernieks solīja sazināties ar uzņēmējiem un ieteikt pagaidām no smilšu vešanas atturēties. Vai kravas automobilis «Volvo» tiešām pieder firmai «ETP serviss», «Bauskas Dzīvei» neizdevās noskaidrot, jo uzņēmuma grāmatvede jebkādu informāciju atteicās izpaust. LVC Bauskas nodaļas būvinženieris Juris Derevjanko «Bauskas Dzīvei» apliecināja, ka šim, kā arī daudziem citiem valsts ceļu posmiem noteikti masas ierobežojumi. Vairumā gadījumu tie stājušies spēkā no 8. aprīļa, dažviet smagsvara transporta kustību ierobežos no 15. aprīļa. Speciālists skaidroja, ka internetā atrodama detalizēta informācija, no kura laika kurš ceļa posms slēgts smagsvara transporta satiksmei. Diemžēl konkrētajā gadījumā Vecsaules pagastā tiešām ir tā, ka aizlieguma zīmi var apbraukt un granti izvest, nebaidoties no soda. J. Derevjanko sacīja, ka LVC ierobežojumu ievērošanu nekontrolē, tikai novērtē brauktuvju stāvokli. Īpaši reidi netiek veikti, atzīst arī Valsts policijas Zemgales reģiona pārvaldes Bauskas iecirkņa Kārtības policijas nodaļas patruļdienesta rotas inspektors Aleksandrs Sidorčiks. Šogad nav sodīts neviens vadītājs, kurš būtu braucis pa ceļu, kam noteikti braukšanas ierobežojumi.

Pievieno komentāru

Komentāri 10

Vai tad tur vispār vairs ir ko saudzēt.Vai tad tos vispār var saukt par ceļiem.

pirms 7 gadiem, 2013.04.14 12:20

artūrs.

ko jūs vispār varat teikt ka ceļš izskatās ideāli salīdzinājumā ar citiem.

šis ceļšir nolaists līdz pēdējam
un es to zinu jo šis ceļš iet man gar mājām.
braucot pa viņu zobus var izsist.

gudri runāt uz spriest var visi bet darītāju nau bījuši un nebūs.
paņems tik vienreiz nogriderēs un tas arī vis.

un tās zīmes visiem pie kājas jo tur tā pat neviens neuzmanīs lai zīmes ievērotu.

pirms 7 gadiem, 2013.04.13 10:16

jobens bobens

derevjanko labāk lai pastāsta kādi mēsli tiek likti asfalta vietā.

pirms 7 gadiem, 2013.04.13 09:17

baibiņai

sanāks vai nesanāks ne tev par to spriest

pirms 7 gadiem, 2013.04.12 23:18

to 12.04.2013. 20:20:20

Drīzāk Tev pat pirmais nesanāks

pirms 7 gadiem, 2013.04.12 22:23

,,ŠIS BŪS PĒDĒJAIS DEPUTĀTA MANDĀTS KOLUŽAM!" l

pirms 7 gadiem, 2013.04.12 20:20

to 16:59:21

vai tie parakstu vācēji rudenī nebija no 1. Maija ielas? Kur palika paraksti, tika izlietoti merkantiliem mērķiem, vai kāds no šiem vācējiem nav arī deputātu kandidātu sarakstā, lai tā sakot- varētu savākties pēc pilnas programmas. Bet ja nopietni- kur ir tie vismaz 50 paraksti?

pirms 7 gadiem, 2013.04.12 20:11

Jā, jā! Laipni lūgtum uz 1. maija ielu! tas Skaistkalnes ceļš izskatās bildē ideāls, ja salīdzina!

pirms 7 gadiem, 2013.04.12 16:59

tā kā par Bauskas ielām, tām, kuras šādā stāvoklī atrodas pēc ūdenssaimniecības 1. kārtas darbu pabeigšanas, neviens korespondents tā arī neuzrakstīs, vai nevajadzētu pašiem iedzīvotājiem ,līdzīgi kā par Rīgas reisiem, nosūtīt "depešu" atbildīgajām iestādēm par uzņēmēju, pašvaldības speciālistu un pašvaldības uzņēmumu paveikto šajā sakarā?

pirms 7 gadiem, 2013.04.12 15:12

dans.

???A kam zīmes likt? Ja neviens nekontrolē?

pirms 7 gadiem, 2013.04.12 15:02

Vietējās ziņas