Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vainīgo šoferi atbrīvo no darba 18

SIA «Sabiedriskais autobuss» (SA) vadība atbrīvojusi no darba šoferi, kura vadītajam autobusam 16. decembra reisā nolūza ritenis, portālu informē valsts SIA «Autotransporta direkcija»(ATD) preses pārstāve Sandra Maļuha.

ATD no laikraksta «Bauskas Dzīve» un pasažieriem uzzinājusi par tehniskajām problēmām SA reisā Rīga–Bauska 16. decembrī. Uz pārrunām 19. decembrī izsaukta SA vadība.

Pārvadātājs informēja – par gadījumu, kad autobusam reisa izpildes laikā nokrita viens no dubultriteņiem, veikta iekšējā negadījuma izmeklēšana. Negadījumā iesaistītām personām – autobusa vadītājam, atbildīgajiem dispečeriem un tehniskās daļas speciālistam – pieprasīti paskaidrojumi.

Šoferis atzina, ka, izbraucot no Rīgas, esot jutis sākotnēji mazu vibrāciju, kura vēlāk palielinājusies. Vadītājs apturējis autobusu ceļa malā, lai pārliecinātos, vai nav redzami defekti. Ritenis nokritis brīdī, kad autobuss bijis pilnībā apturēts. Tas nokritis tāpēc, ka disks bijis saplaisājis un bremzēšanas dēļ ticis pilnībā deformēts.

No negadījuma vietas pasažieri nogādāti Bauskā ar nākamo autobusu, kas no Rīgas autoostas izbraucis plkst. 16. Autobusā uzņemti 17 pasažieri. Piecpadsmit pasažieri ceļu līdz galamērķim veikuši patstāvīgi. Tā kā šoferis laikus neziņoja tehniskajai daļai par autobusa problēmām, turpināja patvaļīgi veikt reisu, radot draudus pasažieru dzīvībai, un radīja zaudējumus uzņēmumam, ar viņu izbeigtas darba tiesiskās attiecības.

ATD pārstāvji, uzklausot SA vadības skaidrojumu, izteica tās pārstāvjiem rājienu. Tika noteikts veikt ārkārtas tehnisko apkopi maršrutā Rīga–Bauska iesaistītajiem mazas ietilpības transportlīdzekļiem. Uzņēmumam jāuzlabo tehnisko apkopju kvalitātes kontrole. Pārvadātājs apņēmās izpildīt prasīto un apliecināja, ka autobusu ārkārtas tehniskā apkope esot sākta.

SA pārstāvji apliecināja gatavību kompensēt biļetes maksu šajā negadījumā iesaistītajiem pasažieriem. Iesniegums ar aicinājumu kompensēt brauciena izmaksas, pievienojot biļeti, pasažieriem jāiesūta pārvadātājam pa pastu, adrese: Viskaļu ielā 13, Rīgā, LV-1026. Iesniegumā jānorāda bankas konts, kurā pasažieris vēlas saņemt kompensāciju.

Pievieno komentāru

Komentāri 18

Balalaikins

Vai kāc/kāda man nepaskaidros, kas ir ārkārtas tehniskā apkope un ko tajā dara??? Normāli tehnisko apkopju periodiskumu pēc nobraukto kilometru skaita tehnoloģiski reglamentē rūpnīca izgatavotāja . Vai šrota vāģiem ( šajā gadījumā vairums SA busiem ) veiktās apkopes uzlabos to ekspluatācijas drošību ?

pirms 6 gadiem, 2013.12.23 12:44

anita

Šie grausti savu mūžu nodzīvojuši un te nekāda tehniskā apkope nelīdz.Kapitālais remonts varbūt līdzētu,bet tas maksā.Komari utt jau neies tērēties kaut kādu tur dēļ

pirms 6 gadiem, 2013.12.24 23:39

opā

Nu ,redziet vainīgais ir atrasts. Tātad problēma ir atrisināta vai ne ? Visu vainu uliekam šoferim un lieta darīta !!!

pirms 6 gadiem, 2013.12.23 13:07

opā

Atvainojos ,uzliekam

pirms 6 gadiem, 2013.12.23 13:08

tomēr

Ieteiktu šoferim vadību iesūdzēt tiesā!!! No soda, izskatās, izmukuši ĪSTIE vainīgie.

pirms 6 gadiem, 2013.12.23 14:33

annele

vainīgie jau jāmeklē citur,bet kā parasti cieš viszemākais darbinieks,jāatlaiž visādas maļuhas, komari un viņiem līdzīgas personas.

pirms 6 gadiem, 2013.12.24 23:36

Piekrītu

Pareizi , visu laiku vainīgs šoferis , bet cits tam kuram jāapseko autobusa stāvoklis ķipa neko nezin , un mierīgi tupina nepildīt savu darbu un saņemt algu gandrīz ne par ko .

pirms 6 gadiem, 2014.01.02 18:57

aicinātais

Iesniegums ar aicinājumu kompensēt brauciena izmaksas- tas vārds aicinājums nozīmē, ka tādu aicinājumu uzaicinātais var arī neņemt vērā , uz aicinājumu var pat neatbildēt, ja būtu prasība kompensēt , tad tas jau skanētu nopietnāk, jo prasītājs tad ir pārliecināts par savu taisnību.

pirms 6 gadiem, 2013.12.23 15:56

Tehniķis

Sāpīgs jautājums abiem pārvadātājiem-lielākajai daļai autobusu nav piemērotu instrumentu,lai veiktu kautvai elementēru remontu reisā.Un ar tik intensīvu satiksmi kāda ir SA šoferīšiem ir ļoti grūti izbēgt no šādiem negadījumiem!!!
Bet galvenā vaina,ka Rīgas reisus organizē bezkaunīgi amatieri,kuri grib tikai skaitīt naudiņu,par pārējo kā redzams viņiem ir maza bēda!

pirms 6 gadiem, 2013.12.23 16:11

Tas

"Sabiedriskais autobuss" ir tāds pats kā Maxima - ies pār līķiem.

pirms 6 gadiem, 2013.12.23 18:07

luucija

taisnība pa visiem 200%

pirms 6 gadiem, 2013.12.24 23:37

tur

pat azim jasmejas... vainigais atrasts un atlaists, tas idins tik pelna uz mulku rekina!!! nu bauska gaidam seriala turpinajumu!

pirms 6 gadiem, 2013.12.23 19:51

r

kā tik autobusam kaut kas kritīs nost vai lūzīs, no darba atbrīvos šoferi. un Komars tik smaida, ''apņemas izpildīt prasības''.

pirms 6 gadiem, 2013.12.24 14:16

bauskis

Lai atlaistajam soferitim izdotos atrast atri darbu citur. Soferis nav vainigs,ka vinam iedeva autobusu slikta tehniska stavokli.
Kaut Vitaalijs Gromovs ar visu BBUS un SABIEDRISKO AUTOBUSU un RIGAS MIKROAUTOBUSU SATIKSMI atrak aizietu pa burbuli !!!

pirms 6 gadiem, 2013.12.25 10:45

IVARS

To ka pasažieri netika nogādāti ar citu autobusu vainīgs ir Igors Cuprums,no Bauskas uz RĪGU apstājās autobuss tukšs un piedāvāja aizvest cilvēkus uz Bausku bet viņš aizliedza un es būtu izbraucis viņ reisu ar nelielu nokavēšanos.

pirms 6 gadiem, 2013.12.25 13:31

Vietējās ziņas