Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Sīkdatne uzkrāj datus par vietnes apmeklējumu. Dati ir anonīmi un palīdz piedāvāt Jums piemērotu saturu un reklāmas. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Savu piekrišanu Jūs jebkurā laikā varat atsaukt, nodzēšot saglabātās sīkdatnes.

Sapratu

Vēl mazliet jāpaciešas līdz remonta pabeigšanai 6

Autoceļa A7 posma - Rīgas ielas Iecavā - remonta pabeigšanai atlicis mēnesis laika, tāpēc darbi patlaban intensīvi rit vairākās vietās, radot neērtības gan braucējiem, gan gājējiem.Būvnieks «Ceļu pārvalde» iekļaujas termiņos un darbu pabeigs plānotajā laikā līdz 24. oktobrim, ir pārliecināta projekta vadītāja Zaiga Blankveina no uzņēmuma «Latvijas Valsts ceļi» (LVC). Viņa atzīst, ka intensīvie remontdarbi rada neērtības, taču teic - «jāpaciešas vairs tikai mazliet». Patlaban reversā kustība Rīgas ielā ir posmā no Edvarta Virzas ielas līdz Iecavas upes tiltam, kā arī krustojumā ar Stelpes ielu. Darbdienās automašīnas stāv teju nebeidzamā rindā no Rīgas puses, ar izplūdes gāzēm piesārņojot gaisu un radot grūtības šķērsot Rīgas ielu, stāsta iecavnieki. Lai arī pārejas ir iezīmētas, luksoforos mirgo tikai dzeltenā gaisma, liekot visiem uzmanīties. Vecākiem īpašas bažas sagādā bērni, kuriem mašīnu pārpildītā Rīgas iela jāšķērso pat vairākas reizes dienā, lai nokļūtu skolā, mūzikas vai sporta nodarbībās. «Šoferi, nostāvējušies sastrēgumā, bieži ir nikni un pat negrasās apstāties pie pārejas, lai palaistu skolēnus,» par novēroto stāsta Rīgas ielā dzīvojošais Arvīds. Grūti gājējiem klājas ciemata lielākajā krustojumā pie kultūras nama - viņiem te neviens luksofors nav paredzēts, tāpēc pašiem jāķer piemērots brīdis, kad intensīvajā satiksmes plūsmā šķērsot Rīgas ielu. Lai uzlabotu skolēnu drošību, Iecavas novada domes pārstāvji ierosinājuši Rīgas ielas rekonstrukcijas projekta gaitā uzstādīt papildu zīmes, nosakot vienvirziena kustību divās uz vidusskolu vedošās ielās - Zemgales un Skolas ielā. Taču LVC pārstāvji tam nav piekrituši. «Katra maiņa projektā maksā naudu,» pamato Z. Blankveina. Rekonstrukcijas gaitā jau izbūvētas vairāk iebrauktuvju uz privātmājām nekā paredzēts sākumā, saka Z. Blankveina. Viņasprāt, apgrūtinājumi remonta dēļ neesot nemaz tik lieli - pagājušajā ceturtdienā LVC pārstāve no Rīgas puses visus reversus pārvarējusi 15 minūtēs. «Tad viņai ļoti paveicies,» secina Agris no Bauskas novada Codes pagasta, kurš ikdienā mēro ceļu uz darbu Rīgas pievārtē. «Man jārēķinās ar divreiz ilgāku braukšanu. Pirms astoņiem rītā rindā no Bauskas puses nākas stāvēt 20 minūtes, sastrēgumi veidojas arī Ķekavas novadā, kur remontē citu A7 posmu.» «Bauskas Dzīve» pārliecinājās, ka ap pulksten 19 piektdienas vakarā iebraukšana Iecavā no Rīgas puses bija jāgaida pusstundu. Vēl minūtes 20 nācās pavadīt auto rindā Rīgas ielā, kur vairākumā ir smagais kravas transports. Lai arī būvniecības gaitā bija redzams, ka pamatīgi nostiprināta gan ceļa pamatne, gan uzklātas vairākas asfalta kārtas, Z. Blankveina neņemas prognozēt, cik ilgi jaunais segums izturēs lielo slodzi. «Darbus uzrauga trīs mūsu speciālisti, to kvalitāte ir laba,» apliecina LVC pārstāve, «kad būsim bagātāki, uzbūvēsim Iecavai apvedceļu, tad furgoni caur ciematu nebrauks.» Jāpiebilst, ka Latvijā ceļu remonta garantija ir spēkā trīs gadus. Citviet Eiropā šis termiņš ir 5 - 20 gadi. Bažas novada uzņēmējiem rada daudzviet ierīkotās drošības saliņas. Ceļu uzturētāji norāda, ka tās var radīt problēmas ziemā, kad jātīra sniegs. Savukārt smagajam transportam, kas brauc uz uzņēmumu «Iecavnieks», par sarežģītu šķērsli var kļūt patlaban topošā drošības saliņa Baldones un E. Virzas ielas krustojumā pie tilta uz Dartiju, jo tās dēļ ievērojami sašaurinās brauktuve. «Šauri celiņi der Eiropas mazpilsētām, kur ir tikai dzīvojamās mājas, bet šeit, kur visriņķī ir ražošana, tie ļoti traucēs,» «Bauskas Dzīvei» saka kravas auto vadītājs, kurš vēlas saglabāt anonimitāti. Z. Blankveina skaidro, ka projektā svarīgākā bijusi gājēju drošība, taču speciālisti pārliecināšoties, lai krustojums būtu izbraucams visiem.

Pievieno komentāru

Komentāri 6

Papa

Nū... Kas vainas Mūsas aplim?
Nav taču fūru: kuras Bauskas centra aplī ieņem 2 joslas: tā izprojektēts

pirms 8 gadiem, 2011.09.27 17:09

eh

Kur bāzies-visur kakas!Mūsas tilta aplis-murgs!Tai bābai kas projektēja žau...s izdau...t!

pirms 8 gadiem, 2011.09.27 13:38

Novērojumi

Asfalta klājums kā parasti Latvijā ~.
Šorīt skatoties uz salauzto zīmi bija skaidri redzams, ka ceļa zīmes gājēju pārejas vietā pārāk tuvu brauktuvei.
Ceļa marķējums- vietām uz taisna posma nez kādēļ jāveic neizprotami manevri???
Drošības barjeras....
Ielas savienojumi ar tiltu un Rīgas virzienā pie Nestes, kas tie par tramplīniem?

pirms 8 gadiem, 2011.09.27 13:07

haims

tās saliņas gan ir labais izgudrojums, interesanti b;utu redzēt to duriku kurš to gudroja, laikam autiņus redzējis bija tikai žurnālos

pirms 8 gadiem, 2011.09.27 10:42

ttt

Vienu kilometra ceļa remontē jau pusgadu...tiešām muļķu zeme Latvija!!! :))

pirms 8 gadiem, 2011.09.26 22:46

Papa

Tā arī nesapratu, KĀDA JĒGA pārbūvei? Drošības saliņas: tīrākais murgs, jau tagad var redzēt, cik daudz autiņu uzsituši uz tām riteņus. Ceļš platāks nav palicis. KUR IEGUVUMS?
Vai kārtējais apliecinājums Latvijai kā muļķu zemei?

pirms 8 gadiem, 2011.09.26 22:42

Vietējās ziņas